Skikkelig god lørdag fra øse-pøsevær i Trondheim. Ut på tur til EU idag, dog på 4 hjul og rett over grensa, men likevel EU. Fläsktur blir vel korrekt betegnelse, selv om div. alkohol plukkes opp først og fremst…. Ha en tørr lørdag
God morgen fra Oslo vest. T-6 til Mexico, vi nærmer oss sommerferie I dag tror jeg vi tar oss en tur til Tusenfryd før det blir sommerfest hos mor&far Ha en strålende lørdag alle IF-ere.
God morgen fra vest .. mye mer vest en solkysten. Her er det stille før stormen, store mengder fulle menn i skjørt hojet og sang i gatene i går. Nå ligger de sikker på lading og prøver å skjønne hvor de er .. så er det på’an igjen, finne billetten og vandre mot stadion og se Irland slå Skottland og hvordan blir det i kveld da?? Vi derimot skal på landet på rølpefest, en lokal variant av de spanske grisefestene. https://www.johnniefoxs.com/ Dette må da bli bra
God lørdag fra OSL! Er litt tidlig ute for dagens flight, men det hyggelige personalet på (en rolig) gullstue tar godt vare på oss! Turen går til London. Håper byen ikke er fullstendig tømt for bobler, ballonger og annen moro etter forrige helgs feiring av Queen Lizzie. Ha en feiende flott dag! Edit: tviler på at EBD-softblock funker i dag, gitt. Hører at 07:55-avgangen ble kansellert, så de berørte vil nok fylle opp SK805 ganske så godt. Jaja, jo flere vi er sammen...
God ettermiddag fra hovedstaden. Våknet på Hankø, og har spist en god frokost på et noe slitent hotell. Tror de fleste var enige om at neste firmasamling ikke blir der.. Hyggelig liten fergetur, før E6 nordover, og nå har jeg sjekket inn på Clarion Bjørvika. Straks bursdagsfeiring med grilling, og det skal regne akkurat de fire timene vi skal være ute. Ha en finfin lørdag!
God lørdagskveld fra Singapore, turen ned med Qatar gikk som ventet bra! Heldigvis tok @Stuttfeiten en feil sving på DOH, så vi kom oss på en sikkelig lounge!
God formiddag fra Oslo. Her stussles det med litt husarbeidet, men har innvilger meg kaffepause nå Fruen skal vistnok på Over Oslo og se A-Ha i dag, hver sin lyst… Selv skal jeg holde fortet på hjemmebane og se om jeg ikke går «ryddet» litt i vinkjelleren
Hilsninger fra vest! Bråkete dag idag. i tillegg noe skikkelige magadrag med Draken og Viggen. Det varmer et flyhjerte! #solaairshow
EBD softblock er vel bare en sagnomsust myte, som vel like gjerne handler om tilfeldigheter som noe annet? Sjelden jeg opplever det uansett om det er go eller pluss, de gangene det skjer er det mer pga generelt belegg... Hur som helst, dere må ha en god lørdag. Første visning av bopel til interessenter i morgen.
Det er jo faktisk mulig å verifisere det med å gå inn i Expertflyer eller Awardfares og se at setet har status blokkert, men for tiden er jo som regel flyene så fulle på grunn av taktiske kanselleringer at det ikke hjelper.
Siste hilsen fra Chicago på en gooood stund. En liten tur på North Ave. Beach, lunsj i Chinatown før reise til O’Hare!