God morgen fra nordvest hvor snøen laver ned. Skal få på kaffe snart og rolig frokost. Neste uke starter jobben for fullt. Ellers dumpet denne ned i postkassen i går:
Morn fra Trøndelag! Snøen har herjet i natt og jeg får vel dra frem fresen igjen for noe "mellommåking" før det lesser ned enda mer snø. Satser på at ting roer seg i morgen og i alle fall søndag, for da har jeg veldig lyst å komme av gårde til Argentina SAS frister med salg som inkluderer USA, så det kan være en grei måte å få fylt opp poengbingen litt kjappere for de som har brukt kalenderluka for doble poeng. Jeg er meget usikker på om jeg skal bestille noe, for jeg har ikke peiling på hvor bunnskrapa reisekassen blir etter tre uker på tur. Jaja, har noen dager å tenke på. Ha en herlig fredag!
God morgen fra Villa København. Her går dagene i god mat og drikke. Samt avslapping og bading. Restaurant kupongen her kan brukes til dette Ha en fin fredag alle bonusnisser
God fredag fra Island. Lunsj er nettopp unnagjort. En av ingrediensene til noe typisk fredagsmat er nautahakk. Noen som klarer gjette hva det er for noe? Google er juks.
Et naut er jo typisk en dust… så da er det å lage hakkemat av naboen etter litt mange hjemmebrent flasker på lokalet? Eller er jeg helt på villspor?
God ettermiddag fra bortekontoret. Overraskende travelt på en fredag hvor "alle andre" fortsatt har ferie. Men jeg får også booket (om) litt hoteller, hengt litt på IF, og spist vafler til lunsj. Posten kommer ikke så ofte rundt helligdagene, så i går fikk vi en bunke med julekort, blant annet to gullfargede kort fra Lufthansa. God start på 2025. Ikke så lenge til helgen starter, og den skal tilbringes i hovedstaden. Årets første festival går av stabelen, og det blir mørkt og bråkete. Ha en fin en!
God kveld fra MBT. Tacofredag og levere bikkja på kennell. I morgen blir det endelig utreise. God helg folkens