Mye mas per poeng da. Som man nevner, så må man leie en bil for hver venn fordi man ikke får poengene før man bruker en voucher.
Jo, jeg har sett dem. Men bil med 9 seter finner jeg ikke i den lista. Den finnes på avis sin vanlige hjemmeside og samme stasjon.
Gjentar meg selv her, men er det noen som har skjønt kampanjen? Når jeg skal verve en venn må jeg oppgi vennens Preferred-nr, men hele poenget her er vel å verve venner som ikke er Preferred fra før av?!
Lest litt rundt omkring, det holder at personen har blitt preferred medlem i løpet av kampanjeperioden, man trenger ikke å ha oppgitt noe spesielt i det man blir medlem
Ok, skjønner. Så da gjelder det altså bare å få folk til å bli preferred, og deretter notere deres preferred-nr. Regnet med at det måtte være noe slik, men kan ikke si meg spesielt imponert over IT-løsningene til disse leiebilselskapene.
Nei, imponerende er det sannelig ikke. Er usikker på om jeg skall prøve / og hvor mye eb poeng jeg klarer å få ut av avis hvis jeg blir preferred og leier en 9 seter for en helg i neste måned. Eller om jeg bare skal gå får trygge hertz sin 3000 poengs kampanje!?
Ingen tvil for min del, da prisene i Milano var langt bedre hos Avis. Men forstår ikke hvorfor de skal gjøre disse kampanjene så kompliserte...
Da har jeg ringt avis og fått lagt inn forespørsel på en 9 seter som jeg trenger. Hvis den går igjennom melder jeg meg inn i preferred og ser om jeg får til den her kampanjen. Noen som i tilfelle har lyst til å verve meg? (Dummeste spørsmålet her inne) Kanskje i bytte mot verving av talkmore (2 mnd gratis mobil) eller fortum (500kr gratis på strømmen)?