Nå kan dere logge dere inn på den danske SAS siden og registrere dere for ett prøveabonnent på 30 dager, også sier dere det opp over helga, så får dere 1000 gratis poeng på konto
"Point udbetales kun ved bestilling af SAXO Premium." Denne, sammen med 8 ukers ventetid, gjør at jeg egentlig tolker det dithen at man ikke får poeng før man kjøper abonnementet.. Andre tolkninger?
Jeg tror man får bonuspoeng selv om man kansellerer i løpet av prøveperioden. Når jeg logger meg inn står det at jeg har "premium"-abonnementet.
Meldt meg på nå. Så får vi se. Var inne og sjekket om det var registrert noe ennå, men ingenting. Forøvrig kom jeg over et kjøp jeg gjorde i 2017 som der står at det nå er poeng på vei ... wow, 2 år etterpå!
Min erfaring med sånne dealer via svensk/dansk Eurobonus, er at poengene helt plutselig forsvinner igjen, uten noe mer info fra SAS. (Forresten, prøvde å finne igjen denne tråden etter å opprinnelig ha funnet den via "Nye innlegg". Burde vel ha ligget i Eurobonusforumet?)
"Bemærk venligst: Fremgår dit køb ikke på din historik inden for 48 timer, så benyt nedenstående formular. " https://onlineshopping.flysas.com/dk/missing-points/ Har ikke måttet sende inn henvendelse om manglende poeng selv, så om det hjelper vet jeg ikke.
Hmm...forventer faktisk 0 poeng her (evt at de blir trukket tilbake, slik som de pleier), men her har de jo faktisk glemt punktet i villkåret om at det bare gjelder for danske EB-medlemmer. Da skal det vel være håp for poengene, likevel...
Fikk mail fra SAS online shopping nå: «Tak for din indberetning om manglende EuroBonus Ekstrapoint for dit køb hos SAXO Premium. Indberetningen kan desværre ikke behandles, eftersom: - Kampagnen er kun gældende for danske EuroBonus-medlemmer jævnfør betingelserne.»»
Dette tror jeg du kan klage på. Det står nemlig IKKE i villkårene at den bare gjelder for danske EB-medlemmer.
Så nå da jeg skulle klage at de lå i "køen" her. Sjekk om dine også gjør det. https://onlineshopping.flysas.com/no/my-account/
Fikk denne mailen i dag: «Hej Simen, Normalt så ska man handla via det land som man har Eurobonusnummer i. Då det kan vara visst som endast är danmark. Men då det inte stått tydligt så utbetalar jag poängen till dig. Med venlig hilsen Anneli // Support SAS Online Shopping TRAVELERS GET MORE». Gode greier, lønte seg å klage, takk for tipset! og ja mitt navn er Simen