Jeg måtte ringe inn å få fikset poengene, kona fikk de slik man bør forvente ... De 18k med Amex SAS blåkortet kom umiddelbart.
De var litt trege, skulle til å rulle meg humoristisk i offerrollen etter å ha blitt bøffa her inne også oppdaget jeg nå at poengene endelig kom inn i øyeblikket før jeg fikk hevet meg over tastaturet, så da ordnet det seg, så da går det bra
Jeg passerte 15000 25. juli. Ingen poeng kom. Etter mer enn 10 telefonsamtaler kom endelig poengene 22. august!
Nei. Tråden med SAS Amex Q&A omhandler det meste. Ikke ofte det er kampanjer, men det var denne med 15000 i spend på Elite som ga 15000 og så var det en kampanje etterpå hvor de som tegnet seg for SAS Amex classic og omsatte for 18000 kr ila. 3 mnd som fikk 18000 poeng. Men begge er nå historie.
Virker som de har fått opp dampen nå. Både 15k og 18k kom omtrent på sekundet grensene ble passert. Det samme gjorde nok en CT her om dagen. Utfordringen nå blir å bruke opp CT-er før de går ut på dato. Den så jeg ikke komme for et år siden
Jeg har ikke fått noe ennå. Ringte Amex i går og fikk til svar at de måtte se på det da jeg har fått mye refusjoner på avbestilte flyreiser. Jeg har brukt ca. 50 000 og fått refundert omtrent det samme denne perioden, så da sto jeg i 0!
Kom de 18k fra Classic så å si med engang? Skaffet meg det selv under kampanjen men ikke brukt enda. Tenker å dra det neste måned
Javisst. Trodde jeg bare hadde brukt 8-10 da poengene tikket inn så jeg skjønte ingenting. Greit med en spend reminder