Det stemmer at LH sinn ligger et stykke unna di andre. Men har man tid ville jeg helt klart anbefalt å tatt turen.
Skal vel fly SQ, så då er det berre å ta egg og bacon(kanskje wurst?) i Tyskland(som ligg fyrst), og ta turen ut i avgangspiren for cappucino og pannekaker med maple sirup i Canada, ein drink i USA og avslutte med champis og Singapore sling is i Singapore!
Ville valgt frokost i loungen til SQ fremfor LH som jeg synes er alt for full og kaotisk på morgen/formiddag. Har dog ikke prøvd frokost hos AC eller UA.
LHR tar lagt inn med minst 15 min padding, så i utgangspunktet har du god tid, i tillegg har jeg inntrykk av at LHR flighter prioriteres ut av OSL. Når det er sakt blir en liten forsinkelse fort en stor når Heathrow er involvert og du skal gjennom sikkerhetskontroll, samt komme deg fra A til B (10 min). Det er gode sjansen for at det ikke går, med men gjennomgående billett skal du bli tatt vare. Hvilken alternativer ruter finnes? Spørsmål til andre, er det SK eller SQ som skal ordne opp hvis det er forsinkelse? SK har vel for eksempel ikke interline med BA.