Dette er altså et turmål på Granka, trodde alle visste det Alle sier "hei" og det eneste som mangler er røde T'er.
@holmen Mye ledig til TYO inkludert via FRA og ORD med LH 747-8 med mulighet for biz og ANA 773 The Room, men også direkte FRA-HND med 748, har ikke sjekket hvor fulle flyene er. United sin søkemotor viser denne hjemreisen med LX F, om den er bookbar vet bare SAS. Ellers god søndag fra 1A. Kan melde om at minst tre av 7 passasjerer har norsk pass i dag.
Takker! Jeg konkluderte med at det var kort tid til å dra til Tokyo (dessverre). Så det ble litt kortere reise denne uken. Men tusen takk for tips! (Jeg så lenge på HND via FRA og ORD, men datoene gikk ikke opp)
Vi er da fler som kjenner til Norskeplassen @Calling , går du opp/ned til korset på fjellet over Patalavaca finner du blå T’er. Uvisst om det er en relasjon.
OSL fornekter seg ikke. 45 min etter touchdown og niks bagasje på båndet. Kan hende er det vanskelig å tømme flyene når det er så dårlig vær…
Absolutt, men noen ganger må man. Nå er det gått en time og da plukker for sikkerhets skyld Avinor flyet av displayene. Uten et 1 -en- koffert er kommet. Skulle faen meg hatt sjefen for Avinor het nå og lenket ham fast til bagasjebåndet 1 time for hver gang jeg har stått her og ventet.
SAS fant ikke noe LX F de neste dagene. Vet ikke om det kanskje kan åpne opp når vi nærmer oss enda mer.
Om den ikke dukker opp ville jeg sjekket de andre båndene før jeg eventuelt reiste fra flyplassen. Hadde selv en episode på OSL tidligere i år hvor det aldri kom noe på skjerm om min flygning. Spurte etterhvert personalet og ble henvist til et bånd, etter lang venting kom hverken bagasje eller info om min flygning på noen av skjermene. Måtte løpe til skranke for å booke om neste flygning (separate bookinger) og når jeg kom tilbake var det fortsatt ingen info på skjermene, til slutt fant jeg den stående ved et helt annet bånd enn det personalet hadde informert meg om.....
Ble det søkt NRT-ZRH eller med connections? Det som har dukket opp for min del hos United er utelukkende med videre connections det alle flighter har vært LH Group (både flight og operated by (altså ekskludert flightene hvor Swiss har AirBaltic-wet lease)), stort sett to flighter videre.
Søkte både NRT-ZRH og NRT-FRA. Sistnevnte er det jeg finner på Expertflyer. Har funnet NRT-ZHR-FRA-OSL også, men det søkte de ikke opp for meg.
Jeg gikk fra Playa del Cura, 17.5 km t/r. Avsluttet med 400 meter i poolen. Sitter utendørs nå i kortbukse og t-shirt. Granka er deilig!
God formiddag fra Exuma! Siste natten her før vi svipper oss over til MIA i morgen ettermiddag. Blir spennende å se fasilitetene på GGT. Tipper vi er heldige om vi får skygge Overskyet i dag og noen regnbyger. Fikk en tur på stranda og selvfølgelig innom strandbaren til Drea og søsteren som ligger her på Tropical Cancer Beach. Dette er absolutt den fineste stranda og vannet en har plaska rundt i. Rimelig øde til, veier fra 1800-tallet og ekstremt dyre priser på alt av varer men det veier skikkelig opp til naturen. Ideelt så skulle en vel ha teama seg opp med en annen familie så en kunne ha gjort flere utflukter og spart deretter på kostnadene (ettersom alt er private charter). Ha fortsatt en fin julefeiring!
Da fikk vi svingt innom 25,26 og 31.des fyrer de opp litt fyrverkeri her kl 21:45 Litt av et skue kan man si! Kan anbefales å ta en tur hit på disse dagene.