200.000 Miles & More poeng - Teslakjøp (DE/CH/AT)

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Elo, 10. aug 2017.

  1. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Fint å være bosatt i Tyskland/Sveits/Østerrike i disse dager. Opptil nesten 200.000 M&M ved kjøp av Tesla. Vi kan jo håpe kampanjen kommer til Norge. Hadde vært kjekt med 1 million Eurobonuspoeng (300.000 hadde vært OK også som for Lexus)
    https://www.tesla.com/en_EU/campaign/innovationerleben
     
    Edvard, paramberg and Fredrik81 like this.
  2. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Du hadde jo uansett betalt for dem, på en eller annen måte, hadde det ikke vært bonuspoeng, ville det vært en utstyrspakke eller noe annet. Men jeg tror neppe du skal forvente noen slik kampanje fra Tesla i Norge, det er vel kanskje klodens eneste sted hvor det kjøretøyet selges av seg selv, og vel så det.

    Når det er sagt; det var med en viss fryd jeg betalte kontantandelen på det siste bilkjøpet med Eurocard. Det ga 20.000 EB-poeng, og påvirket ikke prisen på kjøretøyet fordi kortet ble trukket frem når bilen skulle hentes, og ikke var noe forhandlingstema. Det kostet vel forhandleren noen tusen ekstra, i gebyr, men det så ikke ut til at det var noe problem. Kanskje jeg hadde gjort en dårlig handel, i utgangspunktet... Uansett; poengene var velkomne, de.
     

Del denne siden