Vilkårene er som vanlig, kan ikke ha vært Amex kunde eller hatt Amex ekstrakort i løpet av de siste 12 mnd.
Tja....så dyrere enn Amex Elite og 50000 EBP mer en den kampanjen - men ingen CT. Er det sånn det er ? hvis man samler Eurobonus poeng er vel Amex Elite kampanjen den beste ?
Vurderer å si opp elite -> vervekampanje elite på samboer -> slik at jeg kan ta denne kampanjen neste år..
Så, for å forberede seg til neste år: - si opp ekstrakortet til kona - legge mitt kort inn i hennes wallet 2026: - invitere kona - si opp eget kort - legge konas kort i min wallet 2027 - kona inviterer meg - si opp kona sitt kort Etc Etc
hva gjør dere med poengene når dere sier opp? og de poengene som aldri kommer forsåvidt.... blir det en poeng konto hos amex etter man har sagt opp?
Anbefaler alle som vil snape kampanjer å sette seg inn i alle problemene Amex har hatt med å utbetale poeng
Såvidt jeg har forstått det forsvinner poengene hvis du sier opp (men har evig gyldighet så lenge du er kunde). Tenker derfor å overføre alle til en av de tre mulighetene (BA/EuroBonus/Hilton) før jeg sier opp. Problemet er å vente til Point Plus poengene utbetales.. De er for forbruk januar-juni og juli-desember, men foreløpig har utbetaling vært omtrent to måneder forsinket, så februar/mars og nå september ! Så ja, strålende kampanje og nok poeng i seg selv til å få en finfin tur med Avios hos f.eks Finnar, men vær veldig obs på at Points Plus ikke akkurat går knirkefritt. (Se Amex Centurion Line tråden)