Kampanjen værer frem til 30.nov. 2017. 11400 EB poeng (vanligvis 3800) med Print + Digital abonnement. Link her: https://www.sas.no/eurobonus/partners/ovrigt/the-economist
Fin deal. Men samme sum gir deg 18.000 poeng ved å kjøpe taco denne helgen! Da får du jo også varer til deg selv, venner og familie i samme slengen!
Tror vi må slutte å sammenligne alle EB-tilbud med hvor mange poeng man kunne fått om man brukte pengene på taco i stede.
Hahaha! Vi slutter 12. November Til da er taco roten til CT tur og Flypremium! Nesten bra at SAS ikke flyr til mexico så jeg skal bli lei taco.
Her er jeg helt enig, men.... hadde det ikke vært for at jeg ikke får leste alle abonnementene jeg har per i dag så kunne jeg lett slått til på The Economist tilbudet. Men slik det er nå så vinner taco.... i det minste denne helgen
Remark In order to qualify for the points in this offer, you must maintain your subscription for at least one year.
Satser paa dette https://gizmodo.com/how-an-engineer-earned-1-25-million-air-miles-by-buying-1339646546
Videre står det : This subscription is non-refundable, except if you are a resident in the EU, in which case you may cancel your subscription in the first 14 days and get a refund for any part of your subscription that has not already been delivered (for the print element) or published (for any digital element) before you cancelled. Men visst jeg avbestiller etter 14 dager så får jeg vel heller ikke EB poeng ?
Nå har The Economist tilbud med EB-opptjening igjen. Prøver å bestille, men får bare feilmelding om at Eurobonus-nr mitt er ikke gyldig. Noen som har noen tips? (Har prøvd med og uten EB, EBD, mellomrom, ikke mellomrom etc.)
Funka ikke det heller. Står at man skal skrive inn EB-nr slik: EB123456789 Sendte dem en mail, så får vi se hva de svarer.
I fjor hadde Joker et tilbud hvor man fikk 50% Trumf-rabatt på alle taco-produkter og folk her inne kjøpte opp store kvanta med Santa Maria og begynte å sammenligne alle andre Eurobonus-tilbud med hvor mange poeng man kunne fått om man kjøpte taco i stede.