Hvordan opplever dere prisene i forhold til å bestille to enveis billetter i forhold til tur/retur? Sjekket datoene for felles MR til LHR 10 Mars og tur/retur ligger på 2656 mens to enveis ligger på 2781.
Det kan vel si noe om hvilken cut viatrumf tar. Det er 60 kroner på affiliate refferral også, så antar det er hva SAS betaler som standard. Viatrumf tar 25%.
Har det samme her, 2.660 ved bestilling t/tr og 2.819 ved bestilling av to enkeltreiser. Det dreier seg om SK864 / SK531 på utreise og SK 806 hjem. Så da lønner det seg ikke å bestille enkeltreiser for å få mer Trumf...
Gikk du ut og inn igjen for bestilling nummer 2, eller foretok du begge på en gang? Sitter og skal bestille en del turer til SVG her nå.
Hmmm... Ble plutselig usikker, her, skylder på svak korttidshukommelse... Men så vidt jeg husker gjorde jeg begge på en gang. Og det er jo riktig observert av andre her: to enveis er dyrere enn én tur-retur. Men for min London-tur var forskjellen marginal, så dobbel viatrumf oppveide akkurat.
Nå skal det vel også nevnes at brorparten av de som er nerd nok til å bruke viatrumf, trolig også krediterer tilbake til Eurobonuspoeng, som sas igjen selger til Trumf. Sånn sett blir vel spillet litt mer komplekst enn at SAS betaler en cut til trumf.
Jeg bestilte en bonusreise på sas.no. Gikk ikke via viatrumf, men likevel har bestillingen kommet opp på viatrumf kontoen min. Skal bli spennende å se om jeg får trumf for den. Iht loggen på viatrumf har jeg ikke gått inn på sas.no via viatrumf den aktuelle dagen...
Jeg bestilte flybilletter på sas.no gjennom viatrumf både lørdag, søndag og mandag. Ingen av kjøpene har blitt registrert enda.
Fortsatt ikke fått opp transaksjoner fra SAS.no på viatrumf, men tenkte jeg skulle nevne at Fjordkraft gir 57,60kr tilbake på samme nettside hvis noen heller ønsker rabatt.
Da bør du sjekke opp. Jeg har så langt booket 5 turer, 4 enkle og en T/RT, og alle kom opp innen en time etter booking.
Har selvfølgelig ikke screenshots av mer enn et eller to kjøp, så det blir nok bare kaos.. Aldri har trøbbel før.
Dette er jo helt supert! Litt styr med enveis og ingen mulighet for bestilling i app, men hva gjør man ikke for noen ekstra poeng. Har merket meg det før, men av en eller annen grunn var LHR-OSL én vei 32,- dyrere enn som t/r (OSL-LHR kostet det samme som t/r). Men man er jo fremdeles i pluss, selv i rene kroner så samme kan det være...
Hmmm, 5 bestillinger på onsdag la seg pent og pyntelig inn etter kort tid, mens 7 bestillinger på fredag fremdeles ikke synes i oversikten på Viatrumf...