Jeg har nå 4 bookinger som ikke har dukket opp (dvs alle bookinger jeg har gjort med Viatrumf). To er ca. 13 dager gamle, én 9 dager og den siste (som jeg bestilte på iPad for å se om det utgjør noen forskjell) er under 24t. Får vel forsøke å etterlyse etterhvert.
Nå har jeg gjort unna 4 av flyvingene her, den første for 17 dager siden. Står fortsatt som under behandling så jeg er litt spent på hvor lang tid det tar før kronene kommer på konto.
Samme her. Men det var vel strengt tatt 57,50 som var tilbudet i følge eposten jeg fikk. Få gi de litt ekstra tid og se om det ordner seg.
Da er det en ny periode med 55 trumf på sas.no t.o.m 24. Mars. Forøvrig så er alle mine 8 handler registrert hos viatrumf.
Jeg har en reise bestilt 7/2 og gjennomført 18-21/2 som fremdeles står merket som 'under behandling'. Så det tar nok en viss tid, men forhåpentligvis ikke så lenge som hos Radisson, hvor jeg har 'under behandling' på bookinger tilbake til februar 2017 og vel fremdeles ikke har mottatt én eneste krone i trumf.
Eg har gjort fire ulike bestillinger, og alle fire har dukka opp på viatrumf. Når det gjeld utbetaling, så er eg vant til at øvrige viatrumf-kjøp dukker opp opp 1 mnd+ seinare, dvs. kjøp gjort i mars, blir utbetalt i starten av mai?
Det er et eller annet merkelig som skjer med SAS og Viatrumf for tiden. Jeg har plutselig fått dette opp i oversiken over kjøp inne på Viatrumf: Alle de på 11,50 var ikke der da jeg var innom en tur på fredag, men de er alle sammen overført til Trumf og det har da igjen utløst en overføring til Eurobonus selv om de står som under behandling. De øvrige er ikke overført, altså de orginale på 46 kroner. Skjønner ikke noe jeg.... (Men det er vel bare som det pleier å være... )