Det samme skjedde med meg. Det hele startet med at en haug med bookinger som ble feilregistrert på viatrumf med flere hundre kroner i trumfbonus, det ble deretter manuelt endret til 46 kroner,(pleier å få 48 utenfor kampanjeperioder), men de glemte at det var en kampanje med 57,5 trumf fra 25 feb til 1 mars. Jeg sendte en henvendelse på viatrumf, og fikk sjokkerende nok svar dagen etter. Jeg fikk så beskjed om å sende mail med bookingbekreftelser og alt som er for å bekrefte at jeg hadde booket i kampanjeperioden. 2 dager etter var de ekstra poengene på konto. Fikk da 11,5 på alle bookinger som var registrert med 46 trumf. Det kan jo tyde på at de har ordnet opp for alle nå.
Etter hva jeg vet så ja. Edit: Det fungerte hvert fall når jeg skulle bestiller billetter til siste felles MR (men prisen gikk da opp).
Ikke bare må vi bestille flyreiser via jobbens portal, vi må betale med firmakredittkortet også. Det vil si Bank of America mastercard - ikke et eneste bonuspoeng å få (antar firmaet har en cashback ordning som ikke vi ser noe til)... Når man reiser jobbreiser til Diamant så kunne jo dette vært en liten gullgruve (vi lurer oss til å bestille hotellnetter med viatrumf da, men ikke si det til noen )...
Ikke noe problem, men på turer utenfor Norge er det gjerne noe dyrere å bestille enkeltturer, så det spiser opp de 55 trumfkronene. Sånn var det ihvertfall til London. I Norge derimot er prisen den samme pr tur enten du bestiller enkelt eller tur-retur. Jeg har totalt booket 14 turer til OSL-SVG-OSL som enkeltturer, altså 28 x TRumf.
Både fordeler og ulemper. På korte turer er det fordel å ha t/r hvis det blir kraftig forsinkelse (5t+), da kan man eksempelvis får refundert hele billetten og få dratt hjem hvis man ønsker det (EU261). Generelt foretrekker jeg dog å ha enveisbilletter, men alle reisene på samme PNR. Det er enklere å endre/ha oversikt synes jeg. Forskjellen er i sum såpass små at pris ofte styrer.
Takk for tips! Jeg og en kamerat skal bare til Stockholm, da var prisene samme om jeg bestilte en vei eller tur/retur, så det ble gjort 4 bestillinger, funka!
Så du bestilte 4 ganger 4 enveis billetter via viatrumf ikke sant og fikk 57,60 i trumf kroner per bestilling?
Jeg tillater meg å svare. Har booket totalt 24 enkeltreiser med SAS via Viatrumf, og alle er registrert. Enn så lenge har jeg bare fått overført for 6 av de 18 reisene som faktisk er foretatt, men det funker ihvertfall.
De skal komme til syne innen 7 døgn etter bestilling om det ble registrert. Normalt sett har jeg erfart at det oftest er på plass senest etter første natt, ofte før.
De fleste kom etter noen timer, noen sågar etter 15 minutter mens et par kom etter 2-3 dager. Har også 4 andre bestillinger som ikke har kommet over, disse har jeg sendt inn klage på så får vi se hva som skjer etterhvert.
Skjønner nå hvordan det fungerer . Så du har hatt 18 reiser så langt men likevel bare fått for 6 av de?