Ser at SAS nå kjører på med 50% rabatt på bonusbilletter for EBG/EBD, blir vel sikkert tilgjengelig for EBS og EBB om noen dager. Book: February 22 - March 5, 2017 Travel: March 27 - June 30, 2017 http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/poengrabatt/
Herlig, da blir den enda flere bonusbilletter da! 6 stk det siste halvåret så det blir dårlig med opptjening, men det fikser jo Trumf
Amsterdam har bare 30% rabatt. Typisk, jeg trenger å komme meg dit for en billig p(o)enge. Men 10.000 poeng tur/retur Oslo-Stockholm er jo en grei deal, så jeg får booke meg en sånn for å posisjonere meg til en herrrrrlig tur til Japan i mai
Hvor sannsynlig er det at tilbudet vil bli åpnet for EBS etterhvert? Hvordan er tilgjengeligheten til Færøyene? Litt merkelig å se at SAS ikke inkluderer Island i Nordic+ (mens Tyskland og Polen er)...
Takk for varsling. Rart at de ikke sender ut e-post til alle EBG+. Trodde aldri jeg skulle komme meg til Færøyene, men nå er reise for 2 bestilt de siste dagene i juni. Passer jo bra når øya i dag har fått sin første restaurant med Michelinstjerne.
Jeg får ingen mail fra SAS, klarer heller ikke finne hvor jeg skrur det på på sas sine sider. Noen som kan forklare? Den linken du må trykke på for å få 2x poeng, er den brukerspesifikk? Hvis ikke, kan du poste den her? Betyr det at man får 2x poeng for alle turer man allerede har bestilt i den perioden?
Linken er nok targeted så ingen vits i å poste den her. Får kun en "Thank you for signing up!" melding og ingenting om å legge noe EB nummer for å være med.
Lurer jeg også på. Har en reise til Miami i biz i denne perioden. Hadde vært digg om det hadde vært doble basispoeng. Men er redd for at det dreier seg om ekstrapoeng...