Ekstrapoeng eller ikke, det er mange poeng gratis Må forhøre meg med SAS jeg også, den mailen vil jeg ha!
Har meldt meg på, og det står bare at det gjelder alle flights med SAS i perioden 6 Mars - 10 April. Var ingen terms eller conditions jeg fant, sto ei heller om det var basispoeng eller ekstrapoeng. Kim
SAS spesial-tilbud (27 mar 2017 - 30 jun 2017) SAS spesial-tilbud på bonusreise i SAS Business (og samme for GO under, min anmrk.) ------------ Kommer opp på bestillingssiden, noen som vet hva dette er?
Aner ikke, står bare for reiser i det tidsrommet. Vil anta du får på allerede bookede, basert på tidligere kampanjer.
Fikk mail ca 12 i dag. Registrert. Får blant annet akkurat med en tur til USA (bare reisen dit da...) innenfor denne perioden
Noen som har fått den 2x poeng mailen som har lyst bli med på en eller to MR? Helst en helg eller langhelg. Er ganske åpen bortsett fra 17-20. mars.
Jeg har tur til Hong Kong i perioden også, da blir det oppgradering til Business og enda flere poeng i kassa da
Etter å ha blåst bort 700.000++ EB-poeng det siste året, fant Bolaget det nødvendig å gi meg 2x ekstrapoeng for å holde på lojaliteten. Timingen kunne vært pittelitt bedre, men klarer å presse inn minst én IC-tur, samt noen hopp innenriks.
Fikk mail i går om 2X points og salg! Blir bra med San Fransisco booket og Washington! 2X points! Juhu!
Let's do it! Sjekker hva som dukker opp N&N i morgen. Ellers så titta jeg på Boston 10-12 mars til rundt 5300,- (det er bare om jeg dro alene, da vil jeg helst ikke dra steder jeg har vært)... Washington til 3800,- funker det og...
I mailen stod det at det måtte aktiveres. Er det noen EBG som kan bekrefte å ha mottatt denne? Eller er det et rent EBD++ offer?