Nå klokken 1621 fikk jeg også e-post fra SAS. Både om poengkampanjen og doble poeng i perioden 6. mars - 10. april.
Ungdomsbillett til HKG for ca 2500kr og tjene nesten 24000 poeng. Tror nok ikke jeg klarer å la være å bestille meg en MR
Jeg er EBG og fikk også mail om både bonusreisene og doble poeng, kom litt over kl 16. Passet fint da jeg har noen MR for å nå EBD i den perioden
Eg kjem til Oslo på kvelden 10.mars og må heim 15. Så med avreise 11. eller seint 10. så er eg med. Har ikkje anna på timeplanen desse dagane.
Kunne blidt med til Hong kong 9/10-12 mars eller helga etter? Blir nok i Go med ungdomsbilett for min del, og håp om plus via plusgrade.
Ja, hvis jeg får tak i billetter til rundt 3500-4000, så er jeg med til HK... prøver meg på 10-12/3, eller helgen etter, eller begge helgene!
Gi beskjed hva du ender opp med eller finner. Så henger jeg meg muligens på en av helgenen til HKG Flyr fra KRS, du drar fra OSL?
12195 EB-poeng x 2 = 24390 EB-poeng. Greit med 6.8 EB-poeng/NOK - slik opptjening på kronen tror jeg ikke at jeg har sett siden før plus-opptjeningen til Sør-Europa ble cappet. Tar gjerne i mot tips for ett døgn i LA, både på hotell og ting å gjøre. Og om noen ønsker å slenge seg på, så er det bare å gjøre det!