Trist det bare er 7-8mnd så er det slutt på ungdomsbilletter Frister veldig, men 1 døgn er jo veldig kort
Jeg fikk mailen til slutt også (kl 17)... Tidligere på dagen hadde det irritert meg at jeg ikke hadde fått den, når jeg skal fly følgende i mars: FRA-OSL-ARN-LAX-ARN-OSL-CPH-FRA i Plus.
Kan godt være det. Er vel ledig tilbake på søndag eventuelt. Hadde det ikke vært for at jeg må være hjemme fom. mandag hadde jeg tatt retur på søndag selv.
Bare å bli med den 10-12 Mars, da drar jeg og 2 kompiser 2 fulle dager og overnatting på W Hong Kong!
Leser det er flere som er intr i denne turen, om noen booker samme som jeg har så gi lyd så prates vi!
Legendarisk! Griffith observatory og Santa Monica Pier. Lange avstander dog. Flyplasshotell funker på LAX. Som et sidekommentar må jeg si at LA er en rimelig begredelig by, men du skal ha honnør for det her
Hei! Er det noen som vet om det vil komme flere salg på bonusbilletter for turer i sommer? Tenker spesielt på salg der man også kan bruke CT, men i hvert fall fly med hele Star Alliance.
Nordic+ inkluderer Færøyene og tilslutning fra Skandinavia er inkludert, skulle ikke dette bli 10 000 poeng etter rabatt da? Bodø (BOO) - Færøyene (FAE) ti 2 mai 2017 (SAS Go) Færøyene (FAE) - Bodø (BOO) ma 8 mai 2017 (SAS Go) 1 voksen Poengpris40 000 Kampanje30 000 Poeng30 000 Skatter, avgifter og tilleggr:819 NOK (se alle skatter, avgifter og tillegg) Totalpris 819 NOK
Jeg har ikke fått noen eposter fra SAS. Alt annet kommer unntatt denne. Sikkert pga min lidenskap for United
Litt offtopic: på reiser til LYR, er det bare 1 alkoholenhet inkludert i PLUS, eller er det "Europaregler" som gjelder?
Det har jeg ikke sett, hvertfall ikke et salg på tvers av selskapene som kan bookes med Eb-poeng. De fleste selskapene har salg på poengreiser innenfor sitt eget bonusprogram. Eks Lufthansa Miles & More, eurobonus osv.
Jeg har aldri sett dette før og tviler på at det er noe som kommer. Allianse eller ikke, de andre er jo ofte flyselskaper som konkurrerer direkte med SAS på en del ruter og jeg tror ingen parter vil ha noe igjen for å tilby rabatterte priser for å reise med andre selskap sine fly.
Det er dessverre berre ein. Eg hadde i alle fall ikkje noko hell i overtale crew til at LYR ikkje burde vurderast som innanriksrute på den fronten.