Jeg får opp "bare" -30% til mange europeiske destinasjoner som ikke er listet i unntakene. Hva er greia med det? Står jo at "between the Nordic+ countries and the rest of Europe" skal koste 15k EB-poeng, med unntakene under hvor det koster 21k. Søkte f.eks. opp NCE og LPA som nå koster 21k selv om de ikke er listet i unntakene.
Noen som vet hvorfor rabatten ikke kommer opp på flygninger til Færøyene? Har prøvd ulike avreiseflyplasser, men får likevel ikke opp noen rabatt selv om rabattkupongen kommer opp.
Ja* * Det står med liten skrift at: Antall plasser er begrenset. På enkelte avganger, dager eller i høysesong kan det være få eller ingen tilgjengelige plasser til laveste poengpris
Det ser ut til at SAS har "justert" tilbudet, slik at alle Europeiske destinasjoner nå er med 30-50% rabatt. Var vel bare en 5-6 destinasjoner som var 30% i utgangspunktet?
Har en bekjent som heller ikke har fått. Diamantmailen sa at det var fordi han har meldt seg av nyhetsbrev. Kan du ha gjort det samme?
Jeg snakket nettopp med chatten og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å registrere seg, du var kvalifisert for doble poeng uanset... Du skrev: I tillegg hørte jeg at det var sendt ut en mail i går der du kunne få doble poeng for reiser med SAS en periode, jeg fikk ikke denne mailen siden jeg ikke ble EBG før i går, er det mulig å registrere seg for denne kampanjen noe sted? Søren: Man skal ikke tilmelde sig. Søren: Det sker automatisk. Du skrev: Så jeg vil få doble poeng på reiser i hvilke periode? Jeg fikk ikke mailen så vet ikken når det var...Husker du? Søren: 06MAR17 - 10APR17
Bli Washington for 3804,- 10-12/3, får da 20004 EBpoeng, eller mer hvis Plusgrade går igjennom, tar med kona, det er strengt talt hun som trenger poeng, ikke jeg, amatør azz... Drar til HK helgen etter uannsett med @shyneno, så til BKK med Emirates F. Så må jeg nesten tilbringe en helg med ungene før Cape Town med Etiopian (errorfare dealen)...
Du altså. Jeg vet vi har snakket om det før, men du må ha verdens snilleste kone! Hadde jeg prøvd meg på ett lignende stunt - med så mange turer på egenhånd over så kort tid - så hadde jeg nok oppdaget at nøklene mine ikke passet i døra hjemme lengre. Og da synes jeg egentlig at jeg også har en snill og forståelsesfull bedre halvdel!
SKulle gjerne hevet meg på HKG(om det hadde vert greit ) men Ser at bare fra i går er det revet vekk en haug med ungdomsbiletter til HKG. Skjønner ikke hvorfor Tror SAS gjør godt på denne kampanjen
Endte opp med en tur til SFO, 2 timer og 45 minutter på bakken før det bærer hjem med samme fly Tviler på at et sånt tilbud dukker opp igjen så klarte ikke la sjansen gå fra meg
Det er forsatt en del ungdomsbilletter ledig til HKG i mars, men jeg sliter litt med å forsvare det når ekstrapoengene er nettopp det, ekstrapoeng..
Du har et poeng og hadde jeg ikke allerede vært i Hong Kong så hadde jeg bestilt for lenge siden. Men akkurat nå har jeg flust med poeng og vel så det..
Kan jeg kun bestille bonusbilletter til meg selv? Mener å ha bestilt for kjæresten min før, men er ikke sikker... kjør debatt!