Men hvor legger jeg da inn navnet på hennes? Det er kun hun som skal reise, men jeg vil betale med mine poeng
Du får valg under bestilling om medlemmet reiser eller ikke. Huk av og skriv inn navn osv. Gjør du feil er det bare avbestille siden award er fleksible
Sweet! Da ble det tur til Hong Kong på meg og damen, flyr ned, er der et døgn, og drar tilbake dagen etter. 20 000 poeng hver for 2600 var ikke så ille Argumenterte med at vi da hadde to "gratis" turer til Tromsø når vi ikke er ungdommer lengre… Da gikk det fint Noen som har forslag til ting å gjøre i Hong Kong på et døgn? Og kanskje et hostell og anbefale?
Kom nettopp hjem derifra. Masse å gjøre. Kommer litt an på preferanser egentlig. Om du tenker å kjøpe billetter til evt. turistattraksjoner vil jeg anbefale Klook.com. Brukte appen deres til å gjøre flere billettkjøp for meg og fam. (betale med kort/paypal)
Holdt på å gå på en smell med denne bonuskampanjen. Fikk endret en bonusreise i sommer til ALC for familien over telefon (ikke bestillbar på nett), og ba samtidig om at jeg skulle få 30% kampanjerabatt. Fyren ville ikke gå med på det i utgangspunktet, med henvisning til at det kun gjaldt "direkte reiser uten stop over". Jeg sa at det er ikke stopover om man har en stopp på under 24 timer. Nei, han mente det ikke gikk, men så fikk jeg han til å prøve. Så kommer han tilbake med 50% rabatt. Jaja, flotte greier, kanskje han manuelt klarte å gi meg 50% istedet for 30%, tenkte jeg. Så neste gang jeg booker en bonusreise, ser jeg at AMEX CT er borte fra bestillingsvinduet. What?? Mistenkte det hadde skjedd noe galt med endringen min og helt riktig så hadde fyren brukt CT på min bonusreise, uten å noen gang nevne dette. Skikkelig klønete gjort, og att på til at vanlig EB kundeservice som visstnok aldri skal gjøre CT bookinger og henviser dette til Talinn. Fikk bekreftet via mail at dette hadde skjedd, og har bedt dem reversere CT bruk og gi meg 30% rabatt per kampanje. Close call!! CT til Alicante, makan. Hva tror de om meg, egentlig?
æsj så irriterende at jeg aldri mottar mails fra SAS enda jeg er EBD? Jeg har trålet alle hjemmesidene nå, men finner ingen "nyhetsbrev" jeg ikke er påmeldt allerede. Får si fra på chat da