50% trumf på helgetacoen

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 09. okt 2017.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde gjort seg med frukt og grønt eller generelt økologiske produkter.

    Kan styre min begeistring for halvfabrikert tex-mex mesteparten av tiden, og 1,5L brus blir fort for mye for én person, de få gangene jeg drikker det til vanlig.
    Hadde det vært på bokser med San Pellegrino sine brus, eventuelt tonic fra Fever Tree eller Fentimans, hadde jeg vært troandes til å hamstre, men akkurat nå er det lite som frister til å fylle opp skap og boder.
     
  2. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Det er vel ikke så veldig mange hundre men.

    Noen som har oversikt over hvor mange bonus biz de slipper samtidig til usa? Om man vil reise 3 eller 4 sammen, er det mulig, eller er det stort sett bare 2 som kan dra samtidig?
     
  3. McSteen

    McSteen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk tilbakemelding fra Trumf kundeservice at det var en feil 3/11 som gjorde at vi ikke fikk ekstratrumf den dagen, men at det skal bli etterregistrert automatisk. Har ikke fått poengene ennå, er det samme dato du mangler poeng for også?
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er rimelig tynt med 4 reisende om man ikke er meget fleksibel på datoer og destinasjon.
    Tror jeg villeholdt meg til EWR og BOS og ikke reist i høysesong. Ofte legges det ut flere billetter (5-6uker før) når turene nærmer seg.
     
    Oslo1989 liker dette
  5. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Får heller reise bare 2 stk da! Så holder poengene lenger:p
     
    Fredrik81 liker dette
  6. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Som jeg skriver fikk jeg først poengene etter at jeg snakket med kundeservice for 3/11, og da kun 40% av poengene. Så det er skjedd enda en feil når de har prøvd å rette det opp. Systemet skal vel gi 50% eller ingenting, ikke plutselig 40%.
     
  7. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Bruk denne lenken for å se tilgjengelighet: https://travelhacks.azurewebsites.net/

    Det er i alle fall mulig å finne 4 seter til Chicago, men ser også ut til å være andre mulige nyere i USA med tilgjengelighet.
     
    Oslo1989 and Fredrik81 like this.
  8. McSteen

    McSteen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    I dag kom 50% jeg manglet fra 3/11. Vises som Ekstra trumf i kjøpshistorikken hos meg.
     
    Fredrik81 and SAJblue like this.
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er flust av C seter nå for tiden. Kommer ca 3 mnd før avreise. Noen destinasjoner er tynne men veldig mange er det veldig mye.
     
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er klar over at de slipper flere seter 3månder før, men som du sier så er det tynt i mange destinasjoner. Ville ikke planlagt med at SAS slipper 4 seter til MIA/SFO/LAX i sommer/påskeferien/romjulen. Som sagt er man 4 reisende så bør man være fleksibel med destinasjon og datoer.

    PVG/BOS/PEK/ORD/IAD ser ut til å ha mange datoer. Selv NRT har brukbart med tilgang ser jeg, men for familier som må forholde seg til skole ferier er det ikke like lett.
     
    Last edited: 17. nov 2017
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    LAX virker som har stort antall ledige seter på under 3 mnd.
    Kort tid nå før vinterferien slippes så jeg er klar med booke-knappen :)
     
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Som sagt er man fleksibel så finner det seter. Enkelte nye som kommer på forumet tror det er bare å bestille den destinasjonen de vil når de vil, slik man så og si nesten kan i Norge. Og tilgjengeligheten er bedre enn aldri om man dropper høysesongene som nevnt over. Og holder det til de tre kommende månedene.
     
    Last edited: 18. nov 2017
  13. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Der kom mine også! De andre poengene som kom inn må ha vært fra viatrumf. Good times :)
     
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Ryktes at det Fredag og lørdag 28, 29 september er 50 % trumf på
    all frukt og bær , i følge noen som jobber på Joker og visstnok har sett neste ukes kundeavis.
    Skal komme forskjellige tilbud mellom uke 39 og 45.

    Begynnner gå tom for taco krydder.. så hadde gjort seg om Joker kjørte igang en kampanje utover høsten nå, på samme måte som i fjor :cool:
     
    Last edited: 19. sept 2018
    MrPutter, veeegard, sunshine and 10 others like this.
  15. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Skal hjem til Norge den helga og ved hytta er det Joker, så hadde passet bra :D
     
  16. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,628
    Likes mottatt:
    34,813
    Bonuspoeng:
    293
    Det hadde vært hyggelige nyheter. Mister trippeltriumf torsdag, hvis ikke CostCo eller Wallmart har kastet seg på den trenden.
    Med tanke på at skapet bare inneholder et eneste glass med medium Taco saus som jeg ikke vet helt hvorfor jeg kjøpte:)
     
  17. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Ohlala, gode nyhende for mange her dette. Spørs om det ikkje blir litt sylting veka etter dette?
     
    Sunnfjordingen liker dette
  18. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    519
    Likes mottatt:
    2,676
    Bonuspoeng:
    93
    Da er det tid igjen, IMG-20180831-WA0004.jpg
     
    PaalAndre1977, Calling, Are and 13 others like this.

Del denne siden