Jeg er fortsatt med. Fortsatt: 12/9 SK 1477 OSL-CPH sete 1D 12/9 SK 987 CPH-ICN sete 9A 15/9 SK 988 ICN-CPH sete 9A 16/9 SK 454 CPH-OSL sete 1D Positiv til bbq. Kan bidra med et par anbefalinger.
Ikke mange dager igjen til 12/9. Hører gjerne hvordan turen til Seoul gikk med SAS for dere. Jeg reiser til Seoul 09/09 med Finnair, slik jeg gjorde i fjor også. TOS - HEL - ICN - Premium Economy (fremste rad) Deretter går det med toget videre til Busan. Kan anbefale Korean BBQ fra jeg spiste der ifjor, med både Svin og Storfe. Storfe var best da jeg var innom en Premium Hanwoo restaurant på Myeongdong.
Er fremdeles med på tur, og joiner gjerne bbq! Foreslår bbq aften søndag 14.09? 12/9 SK1465 (blir sikkert å endre til senere flight) / 1C SK987 / 20A 15/9 SK988 / 20A 16/9 SK1462 / 2A
Jeg har vært veldig fornøyd med WangBiJip i Jongno. De har flere brancher så regner med de alle er like bra. Ikke et av de som er så populære at man må vente i timer på bord.
Jeg er på OSL rundt kl 17 i morgen. Vi må vel ha et pre-party i loungen? Noen drar vel tidligere til Køben, men for oss som skal være med SK1477 bør det være håp for noen glass
Jeg trodde de fleste dro seinere, men da slipper jeg endre til seinere flyvning for å bli med på moroa da
Har hørt rykter om at @Tore skal fremføre et nummer med rytmisk sportsdans ved gate for å markere åpningen av ruten. Håper dere filmer!
God tur! Håper dere husker å dele litt her av og til underveis - gøy å "være med" fra hverdagen her i regnværet
Ekstremt populær flight. Har gitt opp oppgradering for lenge siden ut fra live budrunden nå. Er visst bare 1 biz. Håper det er spesielt for denne åpningsflighten at budene er så høye (og nesten smekkfullt) og at det er bedre muligheter på hjemreisen.
Hele budgreia har blitt litt yall spør du meg. Det ble ikke tildelt noe i den initielle budrunden, så alle forhåndbud var jo unødvendig sånn sett. På live-budruden så er ledende bud nå 95787 poeng. Så vidt jeg har testet tidligere så vektlegges heller ikke gull/diamant fordel på live-bud. Akkurat nå ser det ut som at alle biz er utsolgt uansett dog.
Hmm.. Hos meg er høyeste bud over 100k, og har vært det siden i morges Kan det være at jeg som EBG, må by dette for å ha høyeste bud, mens du kanskje er EBD og da må by 95787 for å få høyeste med din booster? (Spekulering på høy nivå) Uansett. Klarer meg fint i Plus for den prisen.