Pass ekstra godt på han villstyringen i rosa skjorte. Sånn bortsett fra det, takk for rapporten så langt
Innsjekk på ICN åpnet på slaget 4 timer før, om dette er fast eller pga opplæring vet jeg ikke, var 2 stykk fra SAS i Skandinavia som hjalp til og ting tok litt lengre tid enn vanlig. Mistenker det kanskje blir 3 timer når alt ruller glatt Per nå er det kun lounge ved gate 253 som er tilgjenglig
Nå som det er minst ni eksperter på tur - trengte dere K-ETA for å komme inn i Sør-Korea? UD sin app sier nei men Sør Korea sine nettsider er... forvirrende
Norske borgere er midlertidig unntatt fra K-ETA frem til Januar'26 Fikk QR kode før boarding av SAS så vi fyllte det ut online https://e-arrivalcard.go.kr/portal/apply/agreementPolicy.do?applyType=P&type=PC
Jeg er litt dårlig på å ta bilder, men har nå klart å samle et lite utvalg matretter jeg kan dele ihvertfall. Kyllingføtter Biff tartar og egg En nuddelsuppe jeg ikke husker navnet på Fried chicken «Egg drop» egg sandwich
Smekkfullt i biz, og oppgradering fra 20A til biz for 91k poeng ++ fristet ikke. Fette badstutemp i bussen idag. Har med meg batterivifte til ære for @kjeeli. Mangler bare egen oppblåsbar og caps, så er jeg der