Account Activity

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av stakar, 09. april 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    Har du brukt sterke ord og blitt svartelistet?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har alltid vært en forsinkelse på activitiy log..
     
  3. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    546
    Likes mottatt:
    1,594
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg overførte trumf poeng i går. Dette er oppdatert i account activity...
     
  4. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Noen flere som har hatt treg registrering av poeng i det siste? Mangler for en god del fly fra de siste 2 ukene, kun retur flyvningen ålesund-osl som var siste tur sist uke har kommet inn, å den kom i helga.
     
  5. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sliter med det samme. Fly t/r TRD onsdag forrige uke er enda ikke registrert.
     
  6. Peter

    Peter EBD og Nordic Choice Club Platinum

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg hadde 10 segmenter for snart to uker siden. Disse gjør meg til Diamant og jeg har vært inne å sjekket flere ganger daglig. Jeg ringte kundeservice som sa at det kunne gå minst to uker i disse sommertider.

    Edit: De 10 segmentene er fordelt over en uke.
     
  7. magicturtle

    magicturtle Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Hva skjer om ett Star Alliance selskap ikke kan fly opprinnelig dato(ett stopp), men sender deg avgårde med ett annet selskap på samme tid, samme dato, samme landingstidspunkt, men da direkte(ikke inad i Star Alliance). (Ganske fornøyd med dette altså)

    Haha, får man i det hele tatt grunn poeng for dette? Kan jeg forvente i det minste poeng for det ene flyet? :p

    Og hvor lang tid tar det å få poeng for hotell man har booket igjennom SAS? :p
     
  8. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Har samme problem. Mangler for et par rejser i sidste uge, men synes de sidste 4-5 uger at det har taget omkring en uge at få point. Det går bare ikke stærkt for tiden.
     
  9. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Man har vel krav på poeng etter original reiserute?

    Eller er det bare ved irr ops?
     
  10. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Den er en smule kjipere ja!
     
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her, venter på poeng fra flyvninger i mai og nå i juni, dog med Widerøe, så der bruker ting å ta tid, men ikke så lang tid som nå....
     
  12. magicturtle

    magicturtle Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Så hva gjør jeg epost til gold.sas og hører?
    Har en mistanke om at jeg er taperen av en god del grunnpoeng her :p
     
  13. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Skal du sende mail er det bare å få ut fingern! Tar fort hvert fall en uke før du får svar... Noen som vet om dem har sluttet å prioritere EBG+ mailen også om dagen eller er det kun på TLF (som nevnt et annet sted her inne for noe dager siden)?
     
  14. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Får inn ekstrapoeng for flytog og Trumf umiddelbart, mangler fly OSL-TOS fra forrige mandag..
     
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Det er noe veldig rart med denne funksjonen nå... hadde en sas flight innenriks på mandag denne uken, men har enda ikke fått poeng eller kommet opp på aktivitetslisten.
    Men i går tok jeg flytoget. De poengene og aktiviteten kom fram allerede i går kveld :eek:
     
  16. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Poeng fra Flytoget har alltid kommet inn i rekordfart hos meg.
     
  17. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Luftwaffe-flightene mine forrige uke ble registrert på konto dagen etter gjennomføring. De tre SAS-flightene jeg ble nødt til å ta har enda ikke dukket opp. Så SAS må være flaskehals i eget system her.
     
  18. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg mangler 10ish SAS flighter helt tilbake til 19. juni. Flytoget kommer som de skal med en susende gang.

    I tillegg har jeg opplevd at Travel Pass-reiser poster mye tregere enn reiser betalt med vanlige penger på SAS.no. Merkelige greier alt sammen, men de poengene dukker vel opp før eller siden.
     
  19. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Last week, som de refererer til her, er da jeg fikk mine siste poeng (14 juni).. Poengene jeg venter på vil gjøre meg til EBD.. opptjeningsperioden min gikk ut i går (jul-jun) så er spent på om jeg har regna riktig :)


    Fra SAS Developement blog:


    MANAGE YOUR TRAVEL BETTER WITH OUR NEW PROFILE

    19 JUN 2017

    Last week, we released a new profile that makes it easier for everyone – EuroBonus and non-EuroBonus members alike – to manage their travel on our sites. You can book trips much faster, for one thing. And it’s simple to set up.

    First, the time saving. With all of your personal details saved in your profile, you can book trips in just a few clicks. Later, just log in to access your bookings and travel history or find receipts.


    Og fra de gamle, brukbare eurobonussidene på flysas.com:

    Note! Right now we have a technical problem with up- and downgrades of EuroBonus tier levels. We apologize for the inconvenience this might cause you. We are working hard to find a solution and hope this will not affect your membership benefits.
     
    Last edited: 01. juli 2017
  20. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Vanligvis så kommer poengene fra SAS flyvninger inn etter et par dager, men nå har jeg fortsatt ikke fått poeng for et par flyvninger i forrige uke. Noen som har det samme? Gjelder forresten også for en flytur mandagen denne uken.
     

Del denne siden