Hei Benyttet meg av Dine Penger Abonnement 3000 poeng og kr 549 for 11 utgaver. Men fikk ikke spørsmål om eurobonus nummer, bare at det skal være på konto innen 14 dager. Noen som vet hvor det skal legges inn på min profil ??
Jeg fikk beskjed på chat at det allerede var registrert på mitt abonnent, altså eb nummmeret rart. Skal komme iløpet av 2 uker
Fikk mail i forgårs fra Aftenposten kundeservice «Da kan vi bekrefte å lagt inn dine 3000 europoeng. Informerer om det kan opptil et døgn før det helt gjennomført.» Så da skulle dem ha kommet inn på konto igår, men har ikke sett noe til dem...
Jeg får av en eller annen grunn ikke linket via telefon, men fikk en epost med et Aftenposten-tilbud; 3 mnd for 100 kr inkl. 2000 EBP, så jeg regner med det er mulig for alle.
Hentet fra mailen vedr. Aftenposten: "NB! For å beholde poengene må du ha abonnement i hele den bestilte perioden." Vil dette si at man ikke kan avbestille det opprinnelige tilbudet før perioden utløper og dermed må betale en ordinær månedsavgift e.l. i tillegg til 100,- for 90 dager?
Jeg har ikke erfaring med magasiner, men avvisabonnement beholder du ut perioden du har betalt for. En avbestilling sikrer at abonnementet ikke fornyes automatisk.
Snakket med Aftenposten og man kunne si opp abonnementet med en gang. Eurobonus poengene kommer etter 1 uke da man uansett hadde abonnement ut den bestilte perioden.
Siste sjanse for EBP-opptjening med Aftenposten abonnement. Aftenposten avslutter samarbeidet med SAS 01.05.2021.