Joda. Røddysene flyr to ganger om dagen (på den tilfeldige dagen jeg søkte på i februar, i hvertfall).
Synd for OSL og brukerne her på berget. Berlin viser nok en gang hvor utfordrende marked det er yieldmessig, så jeg tror ikke det "bare" er DY effekten her, for alle nettverksselskap sliter med å tjene penger der.
SAS har en daglig de. Har vært full mulig å få billige billetter på SAS ruta. Har selv kjøpt Plus billett fra KRS via OSL til TXL for rundt tusenlappen pr vei. Men det blir det vel fort slutt på nå da......
Fordi at når jeg poster klokken 04:25, så tenker jeg ikke alltid helt klart. Jeg søkte dog på sas.no også, og klarte ikke å finne noe diekte de to-tre første dagene etter den 5/1. Har selv flydd SAS direkte TXL-OSL, men når jeg ikke fant noe, antok jeg muligens at de også hadde lagt ne (som sagt: tenker ikke helt klart på den tiden av døgnet). Så dog etterpå i en tråd på Flyprat at de bare reduserer i de svakeste ukene midt på vinteren.
Ingen fare, Martin. Jeg tenker for eksempel aldri helt klart. Hadde helt glemt SAS. Den har vel ikke vært oppe så lenge, har den det? Et års tid?
Ser også at salgsrepresentanten til Air Berlin i Norge har endret status til "looking for new opportunities" på LinkedIn.
Hva ble det med AIrBerlin, ser dem fortsatt har Oslo på rutekartet sitt og det er noen avganger hver uke i mars og april, hva skjer?
Jeg finner enkelte flighter i schedulen i Amadeus, men ingenting i Availability .. vil tro at de ikke helt har fått rensket tidtabellen.
Har det gått ut noen pressemeldinger om begrunnelsen til at dem kutter OSL, lufthavnen er jo i rask vekst..