Hei, er det noen som har erfaring med signature suite hos air canada? og er det mulig å komme inn med business billett ved avgang til europa, eller gjelder bare maple loungen der?
Har vært på den i Toronto. Fantastisk på mat og drikke, men den er litt liten, så i den verste rushtiden kan det være litt kø for å komme inn. Som @bombusfervidus sier må du ha betalt business-billett med Air Canada for å komme inn. Med bonusbillett, betalt biz med en hvilken som helst Star Alliance-partner eller all verdens eksotiske statuser, så kommer du ikke inn.
Maple Leaf lounge i Toronto er helt grei. Var innom der noen timer forrige uke. Den er stor og har et par ølkraner så man kan tappe øl selv.
Virker som de bare tilbyr denne loungen i Vancouver og Toronto. Men det jeg la merke til nettopp er at Air Canada også begynner å fly til Montreal ut fra København i tillegg som de flyr til Toronto. Er dette noe nytt fra Air Canada i år?
Og kun når du fly til annet kontinent. Jeg hadde connection i Toronto for noen år siden og fløy inn på Biz fra København og videre på Biz til Mexico City - jeg fikk nei i døren siden Mexico ikke var et annet kontinent.
Jeg har vært i Air Canada Signatur loungen i på YYZ og det er den beste loungen jeg har vært i og etter min erfaring et godt hakk over United sin Polaris. Adgang kun for betalte Air Canada business billetter…. Det er ikke noe i veien med Maple Leaf Loungen på YYZ! Den er i en betydelig høyere liga enn SAS sin gullstuer!
Fikk en tur i Signature loungen under SAS streiken i sommer, da vi ble rebooket til revenue AC billetter. Som nevnt over, al a carte delen er veldig bra. De kunne sikkert tatt en god sum for 3 retteren som ble servert om det hadde vært en vanligr esturant. Lang kø når vi ankom, tok ca 15 minutter for å få ett ledig bord. Ansatte som tar imot bestilling på mat og drikke og serverer ved bordene, også i den vanlige lounge delen.