Etter vaksine bar det til «The Flying Machine» for litt lunch. Eg hadde «The Denali Dip» me salat på sida Madammen hadde ein salat med kylling på sida. Ganske innteresant å sjå at min sidesalat var større enn madammen sin salat som hovedrett Ho ville egentleg ha burger men dei hadde ikkje glutenfritt brød, litt skuffande då det i følge Tripadvisor sto «glutenfrie alternativ» Det smakte forøvrig godt begge delar men denne sausen som sikkert er «Denali Dip» var no bare noko fett greier, skjønna ikkje så mykje av det…. Kom på 50$ inkludert kaffi/tips, sjølvsagt tok dei Amex.
Slik ser forøvrig «Covid» appen ut i USA Det er også krav om «egenmelding» for å få «Secure» status. Så ja som dykk ser så har me også fått svar på PCR testane som begge var negative
Så måtte me ordne litt meir pakking/sjekk av utstyr. (Det går mykje i dette ) Etterpå så rusla me ned til «sentrum» I den grad det kan kallast det. Ting ligg uansett ganske spredt. Ganske innteresant å gå slik, ser mykje canabis sjapper. Eindel suspekte folk, men veldig lite uteliggerar. Målet med turen var å innom AMH Alaska Mountaineering & Hiking. Utruleg kosleg butikk med trivelege å flinke ansatte. Litt som Piteraq/Nomaden/Chillout. Men dog mest fokusert på turutstyr inkludert langrennski. Eg likar så mykje betre slike butikkar istadenfor dei store kjedane. Madammen poserar framom den koslege butikken. Og JA dei tok Amex Etterpå rusla me over gata til Bear Tooth Theatrepub å fekk oss pizza samt ny øl på ølnerd appen Så tok me ein Uber tilbake, rusla litt langs innsjøen å såg på fly. Her der det meir fly enn båtar Det skal vere eit flymuseum her også som eg har lyst å besøke etter ekspedisjonen. Ja også fekk eg kjøpt meg kart! Eg likar kart!
Så var det endå ein dag, no skulle me møte dei me skal vere på fjellet med. Her er alle anten vaksinert eller har hatt covid siste 6mnd. Han eine fekk covid i Mars på Everest Base Camp, men var såpass lite affekta at han kom seg til toppen! Så me blir jo fort ein liten kohort kan du sei. Blei enda ein tur innom sportsbutikken i dag, samt med Uber til BestBuy for å kjøpe ekstra batteri til Canon Kameraet mitt som dei ikkje hadde likevel Så fekk me oss middag på Olive Garden. Nokon kaloribomber ut av ein egen verden, minn rett hadde tett på 2000kaloriar Viktig å carbe opp Så legg ein heile tida merke tid kor enkelt tilgangen på Covid vaksiner er her, det er walk-in tilbud veldig mange plassar. Her me gjekk forbi i dag var det ingen som fekk eller venta på vaksine når me vandra forbi.
Så no er me ferdig pakka, me sjekka inn 76kg når me reise frå Oslo. Så blir jo noko igjen men + mat som ikkje er regna her. Så forventar 45-50kg totalt i slede/sekk per person. Eit par bilde frå lunch(snack) pakking for 22dagar.
No er der slik at i morgon reiser me i retning Talkeetna, forhåpentligvis fly inn på breen. Usikker på korleis det blir med mobilsignal der så viss det blir stille å dykk er innteresera så går det å følge med her, startar den opp 21/22. https://share.garmin.com/RuneHana Her ser dykk også ruta på fjellet for dei som skulle innteresera seg?
Det gledes! Dette blir noe en aldri selv får verken utført eller opplevd selv. (tørr ikke). Så lykke til videre!
Nei, men me har dei jau i Noreg så hadde forventa litt meir her over dammen etter ein panemi gjekk mot slutten.
Uteliggerne på den delen av kontinentet trekker mot Vancouver for der sikrer byen dem tre måltider hver dag ….
Eit flydetaljert bilde så er me «Out of bounds» Tippar dette blir ein flytur for minnebøkene For dei som vil følge med: https://share.garmin.com/RuneHana
Update på Denali for sesongen fra Alan Arnette. Klatrere på fjellet denne uken: 385. https://www.nps.gov/dena/blogs/mountainblog.htm
Veldig bra @Edvard Alan Arnette er veldig godt kjent i miljøet, i år var det midt sesong som hadde veldig bra vær! Ellers mykje dårlig vær
Eg går litt tilbake i tid, me kjøyrde altså frå Anchorage til Talkeetna. Når me var der rusla me litt rundt i Talkeetna, fekk oss litt is + kaffi. Så var det tid for å vege bagasje, deretter sjekke inn med Talkeetna Air Taxi. Talkeetna er ein koseleg liten plass Sjå her, då veit dykk kvar eg bur Veldig triveleg ranger, som fortalte om regelverk å svara på spørsmål Veldig gamaldags vekt, men den gjorde jobben. Slik ser doen ut Ikkje akkoratt first class Slik skal ein håndtere bæsjen sin! Jepp, vidare skal eg få importert til Lightroom deretter eksportert i meir lastevennlige bilete