Det går an å legge til Youtube. Ellers er det vel mulig å lenke til google drive eller dropbox, men da ser man ingen preview og om jeg ikke tar feil så må man laste ferdig hele videoen før man kan begynne å se på det.
Har ikkje pt ikkje Youtube konto, men då kan eg linke til Google drive/dropbox. Så kan eg legge ut litt «teaser» bilder
Så me skulle no fly DeHaviland singleprop Otter inn på breen. Flyturen tok visst 45-50min men det føltes som 15-20min Denne flyturen er den desidert mest spektakulære flyturen me nokon gong har flydd! Helikopterturen inn til Carstenz Pyramid var spektakulær, men denne…… Så om dei fleste ikkje vil klatre Denali så ta ein sightseeing tur med landing på breen med: https://www.talkeetnaair.com/ Eg lovar det er ei oppleving for livet! Det ligg 3stk videoar her, sjå spesielt på den siste/lengste videoen. Scroll dykk gjennom https://drive.google.com/drive/folders/1AbtSoyJhX5Q1Pyt6L_tdYIF7jutgQAKY Null skjegg Denali Denali
Så me landa på breen på BaseCamp, underkant av 2400moh. Spektakulært med fjell på alle kantar. Her hadde me burger med salat(siste gong med noko ferskt på ei stund ) Satte opp telta, kvilte i nokre timar før me stod opp rundt 2 for frukost. Så la me i veg mot Camp1 med henholdsvis 47/60kg oppakning. Middag med spektakulær utsikt, Mt Hunter i bakgrunnen. Siste bilde av Otter’n på nokre veker Starta utpakking Mount Foraker Telta klare Litt snø/isras er normale Mount Foraker i det sola er på sitt lågaste på natta. 60kg oppakning Da var me igang Sola på veg opp Dagen gryr over breen
Eg trur ikkje det er like fin utsikt opp trappa på Haukeland Men til gjengjeld nok litt meir behageleg temperatur
Så turen frå BaseCamp til Camp1 gjekk fint, men det merkast sjølvsagt med 47/60kg oppakning Burger til middag i BaseCamp både med/uten gluten, siste ferske salat på ei god stund…. Camp1, gode telt frå MSR men foretrekker Northface VE25! Pizza i Camp1 Hilleberg kan lage telt!
Eit lite info bilde, basecamp visast ikkje her. Men ellers resten av campane/stoppane på fjellet. Så no når me var framme i Camp1 så var neste dag å bere mat/utstyr opp til Kahiltna Pass der me skal «Cashe» det for så å hente igjen seinare.
Så me hadde som sagt bæredag opp til Kahiltna Pass. Det var ein fin dag, slik ser det ut når me har pauser undervegs på breen. Nydeleg Slik ser «Cashen» ut, rett å slett eit hol ca 1.5-2meter djupt der me graver ned mat/utstyr. På veg ned igjen til Camp1 Dette var siste dagen med godt vær før det første stormsystemer kom inn, den eine dagen våkna me til 50cm med sno. Eg har mykje energi, kjedar me lett så bygde ein snømann denne dagen. Når folk kraup ut av telta så blei han pynta med snacks, så dansa me rundt han i håp om betre vær «MountainBear» som han blei kalla gav oss betre vær! Me fekk også pannekaker til frukost Jepp med lønnesirup også! Været når me flytta til Camp2 var ikkje heilt supert, men heilt ok for oss som bur langt inne i landet i tørt klima. Camp2 låg akkurat over værsystemet, så der var det faktisk ganske fint. Det er morosamt på slike store fjell, ein lærer verkeleg korleis vær egentleg fungerar å blir påvirka av omgivelsane.
Litt bilete frå Camp2 Rett før ankomst Camp2 Litt avslapping, Exped sitt stol kit er heilt genialt Campen vår, med «Motorcycle Hill» i bakgrunnen, ser nesten flatt ut. Men lovar dykk den bakken er bratt
Heilt klart, dette har vore eit heilt fantastisk eventyr Bare innflyginga til området gav ein gåsehud, satt jo bare å ledde av kor vakker å spektakulært det var. Viss du ikkje har sett dei videoane så ligg det link til dei tidligare i reisebrevet.
Flotte bilder og flott rapport! At den bakken er bratt ser vi på bildet av personene der borte. Forøvrig er jeg veldig enig med deg om Exped stolkit. Kjøpte et sånn i 2008 og har ikke angra et sekund.
Jeg husker fortsatt følelsen da jeg syklet opp i mot Everest basecamp (Tibet siden) og fikk første blikk glimt av Everest, direkte opp i mot The North Face. Da var jeg i tillegg fysisk utslitt, men det var en utrolig sterk følelse (jeg var dog aldri nærmere fjellet enn basecamp). Som du sier: sånt gir gåsehudfølelse rett og slett. Jeg må vel innrømme at jeg felte en aldri så liten tåre ettersom en årelang drøm gikk i oppfyllelse. Rart hvilken effekt et fjell kan ha
Er litt nysgjerrig på hvor teknisk klatringen er opp til Denali. På noen av de tidlige bildene her fra forberedelsene så det ut som dere pakket en hel del klatre og sikringsutstyr, så jeg antar dette ikke er noen "walk in the park"
Mykje av utstyret er kun for å ferdast trygt på breen. Utanom det er det også seksjonar med fast taug der ein brukar jumar opp mot 50grader. Samt så sett nasjonalparker opp snøanker/snøboltar i utsatte områder som ein dermed klipper seg inn. Så då treng ein greit med karabinerar med seg. Sykkelturen din i Himalaya høyrest heilt magisk ut Heilt klart at fjell kan få ein til å felle ei tåre eller 2.
Så etterkvart så skulle me no bære mat/utstyr å cashe forbi «Windy Corner» no byrjar også akklimatiseringa å vere viktig. På veg opp Motorcycle Hill Isbre «fashion» Oppe på toppen av bakken Endå eit bilete, frå toppen av motorsykkelbakken. Etter dette skya det på å mesteparten av dagen vart tilbringa i whiteout. På veg ned igjen, squirel hill i bakgrunnen. Bakken var ganske skrå, så småskummelt med tung pulk som får ein sleng effekt når den får pendel bak deg på veg opp. Slik sikra me pulkane på vegen ned igjen, madammen å eg var litt småbetenkte viss det skulle vere mykje vind rundt «Windy Corner» med våre 55-60kg så kunne me lett blitt gode vindfang med dei pulkane. Var ut på do på natta når me var tilbake i Camp2, måtte inn å hente ekte kamera var så nydeleg lys over Mount Foraker.