Alaska, Denali 6190moh

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 15. juni 2021.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Trist at dere mistet toppen da. Men bedre å ha helsa i behold.
     
    snus_mumrikken liker dette
  2. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det, det er slik at ein jo ikkje vil koma heim igjen. Så me føler at det var ok at det blei slik, Alaska har uansett vore så spektakulært at me har så å sei bestemt oss for nytt forsøk neste år :rolleyes: No har me lært mykje, så me litt spissa trening så legg med om opplegget slik at me kjem oss raskare til Camp3 for å vente på været.
     
    milehigh, holmen, Sonictravel and 2 others like this.
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Heilt klart det er det viktigaste å ha helsa å slik det var så kanskje også livet i behold.
     
    RoadKing, Gnilre and Rscott like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var litt av en spektakulært tur uten ord til å beskrive det billedlige eventyret som illustreres. For en herlig frihet omgitt av kunstverk av en utsikt! Takk for at du deler og god tur videre :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  5. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    281
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Spennende reisebrev.
    De toppturene man lærer mest av er de man snur før toppen er nådd. Jeg har snudd for eksempel på Mjølkedalstinden (var alene og det var så luftig der), Mount Kinabalu (regnet så mye at det var en naturkatastrofe egentlig) og Mount Whitney (blåste for mye etter min smak).
    Bra ut du kom deg ned med enda mer erfaring enn da du startet.:)
     
  6. MrBister

    MrBister Medlem

    Innlegg:
    208
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det er jo først nu turen starter, etter hva jeg har forstått gjenstår det en hjemreise med SAS biz? Da blir jo noen spe basketak i en snøkledd skråning bare blåbær i forhold
     
    sutenai and snus_mumrikken like this.
  7. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det :) Me føler ikkje bilda beskriv korleis det egentleg var på fjellet :eek:
     
    Kristian and drsyk like this.
  8. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Det har du heilt rett i, så enig i det du seier. Lærte mykje, nye venner å spektakulære naturopplevingar. Så kan ein bruke alt dette på mest sannsynleg nytt forsøk om underkant av 1år :D
     
  9. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Heilt korrekt det gjenstår heimreise med SAS biz. Så som du seier dette blir bare blåbær i forhold :p
     
    drsyk, holmen and MrBister like this.
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Så etter at me måtte gi opp å hente "cashen" vår så var det å sette retning mot BaseCamp. Me var då i Camp3 (14k Camp)
    Planen var å gå ned til Camp2 (11k camp) eller Camp1, sove nokre timar, få seg litt mat før me fortsatte mot BaseCamp.

    Me starta marsjen litt før klokka 18, me må gå på natta på den låge breen vertfall frå Camp1 til Basecamp sidan då er snøbruene tryggare.

    Det heile enda opp med at me drog på å tok heile marsjen til Basecamp, det tok 11timar inkludert pauser. Me måtte plukke opp det me hadde lagt igjen i Camp2 og Camp1. Jepp inkludert avføringa vår :eek: Så pulkane blei tyngre på veg nedover.
    Frå Camp1 til Basecamp så var eg sist i taulaget, så blei rimeleg lei at pulken kom å beit meg i rævva heile tida. Men det er relativt flatt slik at ein heller ikkje kan ha på bremsen på pulken. Neste år skal eg ha ein betre løysing på saken.
    upload_2021-7-21_13-47-19.png
    Denne kvelden å natta var bare utruleg vakker, det var så fantastisk lys. Så turen ut frå fjellet gav inntrykk på alle.

    Bilda under ligg litt hulter til bulter men prøvar å legge til litt beskrivingar.
    IMG_2447.jpg
    IMG_2448.jpg
    Mens det forsatt var eit lite snev av blå himmel. IMG_2449.jpg
    Her var snøen blåst vekk så me slapp å brøyte spor. IMG_2450.jpg
    Fleire på veg ned, som sagt så var me dei 3 siste teama som forlot fjellet denne dagen/natta. IMG_2451.jpg IMG_2452.jpg
    Dette lyset var bare så magisk IMG_2455.jpg IMG_2456.jpg
    Det var litt brøyting til tider IMG_2458.jpg
    Frå Camp1 mot Denali
    IMG_2461.jpg IMG_2462.jpg IMG_2464.jpg
    Rett før siste bakken opp mot Basecamp, her ser ein andre grunnar til at ein går om natta når det er kaldare. Sola varmar ekstremt på dagtid.
    IMG_2465.jpg
    Denne smakte godt, kan love dykk den var kald. Å etter vekesvis uten alkohol, samt 11timar med altfor lite mat så kom ein faktisk på ein liten snurr. IMG_7152.jpg
    Viser litt korleis ein er rigga opp. IMG_7153.jpg
    Litt av brøytinga på starten frå Camp3. IMG_7158.jpg IMG_7163_jpg.jpg
    Fantastisk lys ved Camp1.
     

    Attached Files:

  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk natur (som tidvis er særs forræderisk)! Igjen takk for at du deler! :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  12. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Naturen er nok noko av det mest spektakulære me har opplevd ;) Så fekk det heller være at den er litt forræderisk innimellom….
    Fantastisk tur hadde me uansett.
     
    Kristian liker dette
  13. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Så ein fekk lagt seg på ein liten snurr etter 1 øl :eek:
    Her var det fleire som hadde vore å venta på flyvær, me visst at flya kunne starte å komme frå ca klokka 9. Me var vel i telta i 5-6tida.
    Men sidan me ikkje var først, var me klar over at me kunne kvile fram til me eventuelt skulle høyre at det kom fly.

    Det var lite fly å spå, klarværet som hadde vore på natta var erstatta med skyer å dårleg med fly som kunne lande.
    Kun nokre fly som hadde sightseeing, me såg flyet innimellom når det sporadisk klara opp ei lita stund.
    Me var også vel vitande om at i følge meldingane så var denne dagen einaste sjansen vår før eit nytt værsystem kom inn som skulle vare i 2-3dagar.

    Seint på ettermiddagen så fekk me beskjed om at for å øke sjansen vår, så kunne me starte å trampe landingsstripa. Hadde ikkje så masse å gjere denne dagen så alle sammen stilte opp.

    Ja eg gløymte å fortelle at eg har vore ekstremt svolten denne dagen, så har eti mat som om eg ikkje har sett mat før :D Vart altfor lite på natta.

    Dagen gjekk mot kveld, dei flyr normalt fram til klokka 20:00. Rett før det kom det beskjed om at det skulle komme fly! Det var plutseleg 2 team som panikkpakka ned campen. Me ledde av dei, men kom til utsetning så vertfall nokre team kunne komme seg ut.

    Når flya landa så kom Willy bort (Ein av pilotane hjå Talkeetna Air Taxi) sa at dei skulle prøve å fly ut alle :) Så me ledde ikkje så lenge, plutseleg var det paknikk pakinng på alle. Tusen Takk til alle pilotane hjå både Talkeetna Air Taxi & K2 Aviation som jobba overtid seint denne kvelden for å fly oss ut!

    Her ligg nokre videoar frå flyturen ut: (Dei har navn med Flyout)
    https://drive.google.com/drive/folders/1AbtSoyJhX5Q1Pyt6L_tdYIF7jutgQAKY?usp=sharing

    Når me landa i Talkeetna igjen, så kjente ein på eit vakum det var litt trist å ein ønska seg tilbake. Sjølv om luksusen også ropa, med tanke på dusj, seng å mat. Men eg var fast bestemt på å reise tilbake neste år, det tok ikkje mange timane før madammen også var enig om at me måtte tilbake til dette å gi toppen eit forsøk neste år.

    Me har opplevd ting som er forunt veldig få å oppleve ein natur så spektakulær at ein fekk gåsehud. Treninga me har lagt ned visste at me hadde gjort ting riktig. Teknisk sett gjekk ting bra. Det gjekk bra både med diabetesen til madammen å astmaen min.
    Så har me lært enormt mykje, møtt nye venner å hatt fantastiske samtaler, samtaler ein sjeldan har i dagens samfunn sidan ein ikkje kan ta opp telefonen å google. Telefonane blei alikavel brukt til å vise bilder frå andre turar, så ein kunne gjenfortelle.

    To be continued.

    IMG_2476_jpg.jpg
    Med Mount Hunter å låg sol i bakgrunnen.
    IMG_2479.jpg
    Ferdig pakka IMG_2482.jpg
    Flyet vårt ut i dag IMG_2485.jpg
    3 nydelege Otterar i kanskje nokre av dei vakrasta omgivelsane i verda IMG_2487.jpg
    Har nokre år på baken, men eg likar Otterar veldig godt. Er også veldig glad i Twin Otter IMG_2498.jpg
    Alaska's ødemark IMG_7179.jpg IMG_7181.jpg IMG_7185.jpg
    Meir av Alaska's ødemark IMG_7193.jpg
    Ein blir stum av dessa flyturane IMG_7194.jpg IMG_7195.jpg
    Sikkerhetsino
    IMG_7196.jpg
    Det skal vere bra fiske her også IMG_7197.jpg
     
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,175
    Likes mottatt:
    869,683
    Bonuspoeng:
    293
    64 år gammelt fly ..
    De holder ut de gode Otterne ..
     
    Earl, joskje, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Nok en gang, fantastiske bilder fra er sted jeg sannsynligvis ikke kommer til å besøke.

    Supert reisebrev på en annen måte enn vi er vant med her på IF. :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  16. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det, viss du skulle forville deg til Alaska utan å reise på fjelltur. Så vil eg anbefale på det varmaste å ta ein sightseeing flytur med ein av Otterane til Talkeetna Air Taxi :) Det blir nok dårleg med champis, men kan garantere at det blir spektakulært.
     
    Kristian, Eddie47 and holmen like this.
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Skal vel innrømme at som ‘pensjonert’ fallskjermhoppar så har eg ein liten kjærleghet til dessa gamle fine Otterane ;)
     
    Kristian, Eddie47 and Insomnia4u like this.
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Det står nå på listen!
     
    snus_mumrikken liker dette
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikkje så reint lite rørande at dei stod slik for dykk!
     
    snus_mumrikken liker dette
  20. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Ein skulle tru at det var meir enn 'berre' nokre høgdemeter som skilde desse to bileta. For ein kontrast! Og for eit reisebrev! Igjen tusen takk! :)
     
    snus_mumrikken liker dette

Del denne siden