Når man er bortskjemt med business og first turer over dammen, blir man fort litt furten når en tur ikke svarer helt til forventningene. På Americans 777-200 V2-3 finner du disse setene: Dette var min første tur med disse gamle setene, og blir den siste. Det som så negativt er fotenden som er for trang og sete blir for kort for meg på 189 når jeg skal sove. Eller ser bordflaten og oppbevarings mulighetene bra, så sitte komforten er ok. Forretten var kun ett valg, en kjedelig salat. Jeg har tidligere fått bra biff på AA, derfor valgte jeg det denne gangen, fremfor fisk. Det skulle jeg ikke gjort. Måltidet var smakløst og kjedelig. Is til dessert, med en Baileys. Jeg er fornøyd med champagnen som var av typen De Venoge Cordon Bleu, men nå er jeg ikke noen stor champis kjenner, men den rant lett ned Så var det underholdnings systemet da… Skjermene er store, det var jo bra, men når filmene hakker hele tiden blir det irriterende, og når flere restarter ikke hjelper, så var det bare å prøver å sove. Noe som heller ikke ble helt vellykket. Det er lenge siden jeg har vært på LAX, og jeg er positiv til den flyplassen. Den virker effektiv og enkel å bruke både for reisende og flyselskapet. Lite taxetid, ingen kø for hverken landing eller takeoff. Nå fikk jeg ikke sjekket ut så mange lounger før turen videre til Vegas, men det får jeg muligheten til senere.