Skal på konsert i Staples Center på onsdag, noen som vet om man kan bruke 'American Express Entrance' med Amex Elite?
Det hadde jo vært kult! Har ikke fasit, men da jeg bodde i LA hadde jeg Amex fra DNB. Og det fikk jeg bruke til å kjøpe spesialbilletter til Beach Boys i Hollywood Bowl. Så de anerkjente utenlandske Amex også. Kanskje de gjør det på Staples Center også? Håper det for din del!
I prtinsippet skal du ikke ha adgang da det er forbeholdt "Centurion-line" medlemmer, men der spørs om de er SÅ oppegående/online at de klarer å skille SAS-kortet fra den vanlige serien; overflorav kortserier "over there".
C F Frost er broren til onkel skrue Håper ikke de vanner ut Centurion programmet nå og blir som Fasttrack på OSL uten filterfunksjon for monkey power
På Microsoft Theatre rett ved siden av scanner de kortene, så der kan man nok ikke lure seg inn med utseende på kort eller uvitenhet fra staff i alle fall. Samme på United Center (Bulls)
Jeg har erfaringer med at det kan gå begge veier. Fant en Amex-lounge på Las Vegas Convention Centre som Elite-kortet virket i, men på US Open i New York ble jeg gjennomskuet. Bare å prøve altså.
Det til høyre ser tøffest ut.... På Universal Studios har de American Express Lounge....... big "no-no" til Norske Amex kort der gitt...