ANA Tools

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Jørgen, 12. april 2015.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja jeg tror også det meste går ann, men at det nok krever litt god kunnskap om Amadeus..

    Nei, det var sørgelige greier. Men jeg bruker KVS, og de oppdaterte software etter kun 1 dag, så det fungerer fint med "nye" ANA nå. MEN, det virker som om du nå kun får opp treff om det faktisk er ledige plasser. Før kunne du få opp alle flighter uten plasser også (praktisk for å se hvilke muligheter som KUNNE åpne seg senere)..
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ja dette var noe skikkelig møkk :( Får håpe det kommer noe bedre funksjonalitet etterhvert.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Estland altså.. Det er litt av en gjeng!

    Som nevnt ble jeg booket i økonomi til og fra Frankfurt, selv om jeg fant masse ledig både LH biz og SK Plus TIL Frankfurt. Hjem var det ingenting ledig utenom økonomi.

    Etter krangling noen minutter fant som sagt de også ledig på LH Biz og SAS Plus ned. Men tror du ikke når jeg fikk billetten at de hadde funnet LH Biz hjem også? Altså seter som jeg ikke fant med ANA/KVS..

    Ikke lett å bli klok på hvordan man på en troverdig måte kan se ledige seter :-/
     
  4. Funkybob

    Funkybob Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei og hopp! Prøver og bli klok på ANA Tools uten spesielt godt resultat. Er det noen som virkelig er dreven som kan skje lage en rask mal, med litt printscreens osv. Klarer kun og finne økonomi billetter og ikke Biz. Hilsen en som er veldig gira på å bruke sin CT :)
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    John in The Tower liker dette
  6. Funkybob

    Funkybob Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Aha!! Da skjønner jeg. Da er det bare ekstremt lite Biz til Hawaii i Januar :( Hehe... Takk for hjelpen!
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan nok godt være ja. Men det kan også hende at du vil finne flere muligheter i løpet av høsten. Det er nok også verdt forsøket å prøve United sin award søking siden den ofte ser ut til å ha flere alternativer enn ANA. Håper det ordner seg for deg @Funkybob !
     
    Funkybob liker dette

Del denne siden