Alle klokkene er like innvendig, også på software-siden. Forskjellen er valg av materialer urkassen er bygget i samt forskjellige type reimer. Jeg går for en Sport, men kjøper 3.-parts reimer i forskjellige typer. Adapter til å bruke vanlige reimer koster rundt 100,- på ebay.
Stemmer. Alle reimer kan brukes uavhengig av modell på klokken. Det sitter adapter på klokken man eventuelt må ta av.
Hei folkens, Dette er en forum for folk med bonusfer.no Ja. Apple Watch er bra. Nei, det er ingen jat-lag effekt med AppleWatch- Nei, ikke fått noen System U/G med klokken eller EXP AA kortet Ja, fått en SAS app som ikke virker Ja, fått endel problemer i ekteskapet da hun jeg er gift med heter "Siri"
Spennende, gleder meg til de kommer. Har en kollega som skal kjøpe så bestiller ikke før han har fått sin så jeg kan se hvilken størrelse jeg vil ha. Tenker nå jeg vil ha den minste.
Du plukker ut hun du liker best, så spør du "unnskyld meg men kan du fortelle meg hva klokken er". Da får du vite tiden, og smiler hun samtidig så er antageligvis tiden irrelevant.