Hei, Jeg reiser OSL-IST-HKT til Phuket, Thailand med Turkish Business hvor jeg lander 04:20 den 2. april. Har lest på nettet at det kan være lange køer ved immigration, og vurderer å kjøpe Arrivals Fast Track VIP Services i Phuket, hvor noen møter deg i gaten og tilsynelatende skal kunne sluse deg gjennom alle formalia via "priority" desks. Er det noen her som har erfaring med ankomst Phuket i forhold til hvor lang tid det normalt tar, eventuelt om det er tider på døgnet som er bedre/dåreligere enn andre. Takker på forhånd.
Fløy fra Bangkok til Phuket i september. Gikk raskt og problemfritt. Så ikke noe behov for fast track
Denne erfaringen har ikke så mye for seg, da det er domestic. Men er vell best å se om det er mange fly som lander samtidig, og isåfall booke utfra det.. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde giddet, utifra det jeg leser online. (Med mindre det er 3-4 internasjonale fly som lander samtidig.. husk du er ute først ut fra C kabin) Og jeg betaler meg helst ut av kø om mulig.. C