Virker fortsatt latterlig bra. Mangler pysj og kaviar, men ville definitivt vært villig til å betale F-poengpris om det fortsatt var mulig!
Fremvisning av egen egnet pysj burde være nok til å få sitte foran i bussen. Har heldigvis fått oppleve OZ F, men etter rapporten hadde jeg ikke hatt noe imot å prøve denne nedgraderingen. K
Jeg har bare 4 TG F og 4 SAS C kits til nå Ønsker meg en egen vegg med fly rekvisita Men kommer du på Sumo treffet på nyåret, så har du muligheten da(til orientering, så har jeg dokumentert det ned i journalen din @holmen med rød og uthevet skift, joda har taushetsplikt...) Nei feil, han fikk ikke tak i hverken Uber eller sleden(den er visstnok booket ut året til Nordpolen)...
Har tenkt til å komme på Sumo etter nyttår! Så da tar jeg med alt jeg finner som jeg vil bli kvitt Nå må vi finne en annen tråd for denne diskusjonen, tror jeg..
Da avslutter vi med at jeg ankommer med denne (leid fra Hertz, oppdraget i Nordpolen er sluttført til Sumo) og tar med meg alt du har lyst å "donere" til et verdig formål.