Asymmetriske ørepropper

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 02. okt 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er litt tabu etter hva jeg forstår, og jeg kan ikke finne noe som helst på markedet omtrent lenger.
    Jeg har vært stor tilhenger av asymmetriske ørepropper da de alltid kan hvile på nakken og være klar til bruk i tilfelle det skal være ønskelig.

Har kjørt igjennom ca 10 par av Sennheiser CX-300 og et sett med sportssett CX 680.

Finnes det noe slikt på markedet å kjøpe eller er det kun gamle parti igjen?
    CX 680 er genial da den har akkurat lang nok ledning til å feste musikkspiller på armen.

Jeg har både QC20 og MDR-1000 men trenger noe mer hverdagslig til både sykkel og den jevne tur til butikken..

Noen tips her?

Edit, årets Leif rettet..

Last edited: 03. okt 2017
  2. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Dette begrepet hadde jeg ikke hørt om før, og selv etter å ha Googlet til fingertuppen ble rød og sår er jeg like slu.
    Fortell, fortell: Hva er «asynkrone ørepropper»?

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Haha..
    Snakk om å være sveiseblind på kveldstid..
    Asymmetriske skal det være.. :D

kiev liker dette
  4. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Minner meg på en historie ifra gamle dager.

I gymnastiden dro en kamerat med seg en hjem. Det hører med til historien at han vanligvis uttrykker seg svært forsiktig.

Han ble advart mange ganger, men ville ikke høre. Det gikk opp for ham senere, eller som han så fint sa det:

«Hun hadde asymmetri i trusen!»

FFlyer and kiev like this.
  5. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Tro meg - det der var ikke i *nærheten* av pinlig feilskriving. Kunne fortalt mange som er betydelig grovere og ufrivillig morsommere enn det der, men påberoper meg 5. endringstillegg. (Edit: fifth amendment to US Constitution)

Asymmetrisk ledning ja. Det har jeg kun hatt på noen Sony plugger, og det var ganske praktisk. Men nå som 3.5mm hull på mobilene forsvinner like raskt som feilprising etter publisering på FlyerTalk, så går vel også dette problemet over.
    Jeg har gått over fra QC20 og QC25 til QC30 og 35. Dette er ikke bare positivt, selv om akkurat ledningshelvete er en lettelse.

Last edited: 04. okt 2017
    FFlyer liker dette
  6. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    Det er mange dystre fremtidsutsikter ute og går nå om dagen, men denne tar kaken! Får håpe dette marerittet aldri blir reelt for de av oss som ikke liker epler.

Angående tråden så lurte jeg en stund på om det var en greie jeg ikke hadde hørt om som går ut på at musikken til det ene øret er forsinket med x millisekunder, men asymmetrisk ja... Clas Ohlson selger en veldig middels Bluetooth-DAC hvor det medfølgende paret med ørepropper er asymmetriske, men de er skikkelig dårlige. Ellers er det en stund siden jeg har sett dem.

Men det er vel bare å finne frem loddebolten, så er alt mulig!

7. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293