Fikk samme problem i dag og de siste dagene. Ringte dem på tlf, oppgav EB-nr, forklarte det, hun avbooket, ingen gebyr, fikk tilbake alt av poeng.
En erfaring fra undertegnede: På torsdag(?) skulle jeg avbestille en billett hos sas. Går inn i appen, og trykker på "cancel or rebook". Som vanlig er det ikke mulig å avbestille via appen, og jeg får beskjed om å ta kontakt med kundeservice. Så går jeg inn på sas.no på telefonen. Jeg får et innfall, og prøver å kansellere bestillingen derfra. Kommer inn i skjema for avbestilling, og alt er ferdig utfylt. Jeg trykker på kanseller, og vips! Så er billetten kansellert. Jeg får beskjed i appen, og på mail. For meg fungerer det aldri å avbestille fra app, og det fungerer nesten aldri å avbestille fra sas.no på PC. Hvorfor fungerer det på mobilen?? Men, da vet jeg i alle fall at det funker fra mobilen. Kanskje det funker for andre på mobilen også?