VIP service var i bruk av Harald med sikkerhetsfølge tidligere denne uken, la mer merke til VIP service representanten enn HMK & co som var meget diskré.
Da er det bare å skaffe seg væpnet livvakt, så kan man bruke terminalen gratis. Noen som melder seg til tjeneste?
Synes egentlig dette er greit. Idag subsidierer Avinor statens bruk. Nå blir det opp til departementene å betale for det de bruker.
Tja i følge en avis jeg leste etter bombetruslene som har vært denne uken er det jo faktisk lov å si at du har med deg en bombe så lenge du ikke sier at du skal detonere den. Da må det vel være lov å bære våpen så lenge du ikke har tenkt å bruke det? Lenge siden jeg har lest om noen fra IF i avisen så syns du kan ta en for laget!
Når vi les om folk frå IF i avisa skal artikkelen helst ikkje handle om bomber og våpen, men om saker som damene likar, som bonusmillionar og hotellsuiter og slikt.
*rant alert* Dette er norsk jantelov på sitt aller beste/verste. "Du må ikke komme her og tro at du er noe bedre enn alle andre!" Det er ikke sånn at vi betaler mindre skattekroner bare fordi at ministrene må være mer nøktern i reisebudsjettet. Jeg sliter mer med å akseptere at milliarder sendes f.eks. til regnskogfond som likevel brennes til grunne! *rant over*