AVIS + Eurobonus kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av gregas85, 31. jan 2017.

  1. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,

    Sikkert flere som har fått med seg kampanjen hos AVIS med opptil 5000 poeng for leier for 4+ dager og 2000 poeng for leier med 2-3 dager. Denne kan bookes gjennom www.avisworld.com/eurobonus. Jeg kom imidlertidig frem til at man kan få 8% cashback på Rememer Reward kortet dersom man booker gjennom linken deres. Der blir man ført til www.avis.no sin landingsside. Spørsmålet er dermed hvordan sikre at man får ekstra eurobonus poeng (2000 eller 5000) dersom man booker gjennom avis.no ? Hva er AWD man må oppgi ? Er det påkrevd med et eller annet promotional code for at poengene skal komme eller er det kun mulig å booke via avisworld.com/eurobonus ?
     
  2. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Her er T&C for denne kampanjen og de finner du også AWD-numrene. Merk at dersom du har en Preferred-profil som er linket til et annet AWD-nummer (f.eks firmaavtale), bør denne endres før du booker. Alle endringer du gjør i bookingen din vil automatisk overkjøres av profilen din når du henter bilen på stasjonen, siden det er signature on file og kontrakten er forhåndsutskrevet.

    Terms & Conditions:

    1. Only valid for reservations created in the period 1st January and 28th February 2017 and with rental period 1st March and 31st December 2017.

    2. SAS EuroBonus points promotion is valid in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA, Canada, New Zealand, Australia, Brazil, Costa Rica, Argentina and Mexico.

    3. 2,000 Extra points awarded for 2 and 3 days rentals and 5,000 Extra points awarded for 4 days or longer rentals when booking via www.avisworld.com/EuroBonus. If you like to make your reservations via Avis websites or Avis Call Centre you need to quote your EuroBonus AWD number:

    N070000 Member
    K126200 Silver
    E114500 Gold
    D194200 Diamond
    N072800 SAS Pandion


    4. Free Upgrade: Upgrade voucher need to be downloaded from www.avisworld.com/EuroBonus and to be used at rental location at time of pick-up. Upgrade is subject to availability. See voucher for full Terms & Conditions.

    5. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your EuroBonus card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.

    6. If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking no bonus EuroBonus Extra points or free additional driver will be awarded and once booked this cannot be reversed.

    7. Free Additional Drive. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car

    8. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.

    9. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions.

    10. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.
     
  3. Johnnie_Walker

    Johnnie_Walker Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk hele 7000 for en dagsleie i januar:D oppga kun eb-nummeret ved henting.
     

    Attached Files:

    thecoldfish liker dette
  4. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Det har vært noen overlappende kampanjer så om du f.eks brukte "riktig" kredittkort, så kan nok det stemme :)
     
  5. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg gjorde en bestilling hos Avis 11.Jan med Eurobonus AWD uten at jeg visste om denne kampanjen. Burde jeg avbestille denne og bestille på nytt, eller holder det med at jeg ringer inn og opplyser om at jeg gjorde denne bestillingen innenfor kampanjeperioden? Gode råd tas imot med takk!
     
  6. Johnnie_Walker

    Johnnie_Walker Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Det må ha vært en annen kampanje ettersom denne ikke starter før 01.03. Betalte med Amex.

    Jeg ville ha bestilt på nytt dersom prisen fremdeles er lik.
     
    kjeeli liker dette
  7. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket opp og de hadde ikke tilgjengelighet på den størrelse bil jeg har bestilt.
     
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, skjønner ikke helt hvilken kampanje det var. Betalte med AMEX. Jaja, fin bonus!
     
  9. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her! Men lurer på om dem sparer det inn for nå har jeg kun fått 500kr per leie de siste par ukene?
     
  10. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Ser at vilkårene sier:
    • Maximum upgrade to car group G. Refer to terms and conditions for applicable countries
    Betyr det at om jeg bestiller en SUV i USA (gruppe Z) så blir det ikke noe oppgradering?
     
  11. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Da er spørsmålet hvor man finner den 4 dager billigst. Foreløpig har jeg den til ca 600 i Eindhoven eller Breda (hvor jeg uansett skal forbi i mars), men det skader ikke å få den enda billigere...:D
     
  12. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Skal til USA til sommeren. Hva vil være mest taktisk i forhold til leiebil?

    Skal fra Los Angeles til San Fransisco til Sacramento, Reno, Yosemite, Las Vegas og tilbake til Los Angeles.

    Leie en bil for hele perioden, eller flere mindre leier med uttak og levering av bilen i forskjellige byer?

    Tanken er seff og maksimere poengopptjeningen.
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,594
    Bonuspoeng:
    293
    Enveisleie = gebyr. Og dårligere bilutvalg.
     
  14. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Samt at skal jeg ha en bil i tre uker+ så kan en vel kanskje få en litt hyggeligere pris?
     
    RoadKing liker dette
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,594
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lov å prøve. Dog, billigst får du der du ikke får poeng... Alamo
     
  16. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Du vil nok utvilsomt få færre bonuspoeng på å beholde samme bilen i hele perioden, men du slipper som nevnt enveisgebyr. Samtidig er det slik at i USA, så er det en del områder hvor konkurransen er så høy at enveisgebyrene er tatt bort. Du kan derfor prøve å leke deg litt for å se hva som er mulig på den turen du skal.

    Om du er heldig og reiser i en av kampanjeperiodene, kan du fort få veldig mange bonuspoeng på å dele opp turen, så blir det jo opp til deg å vurdere hva du setter høyest ;) Om du skal bo noen dager i én by bør du også vurdere parkeringskostnader opp mot hva enveisgebyret er. Bryter du opp kan du jo i tillegg få testet litt ulike biler..

    Om det blir billigere å beholde den i flere dager avhenger helt av prisnivået i LAX når du henter ut bilen. Jeg har flere ganger brutt opp leien i USA og spart penger på det. I USA prises bilene etter utsjekksdag, uavhengig av om du tar den med deg inn i en lav-/høyetterspørselsperiode, så det kan gi noen merkelige utslag innimellom..
     
  17. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Enkelte leier er litt for dyre med denne Eurobonus AWD koden man må benytte. Skal ha en langhelg i Stavanger og det kom på ca 2100, mens jeg får tilsvarende (bil, ikke poeng) hos Hertz til 1200. Mens spanien til sommeren er brillefin pris.
     
  18. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Har det vært en Avis kanpanje jeg ikke har fått med meg nå igjen? (Fått som i fått info om). Fikk akkurat 7000 poeng for en endagsleie i Tromsø sist uke!
     
    RoadKing liker dette
  19. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har firma AWD lagt i mitt Avis kort. Hvordan endrer jeg denne til SAS sitt ? Er det [email protected] som gjelder?
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,594
    Bonuspoeng:
    293
    Gå inn på profilen din hos Avis, så kan du endre der.
     
    tmolvik liker dette

Del denne siden