Avis Ris & Ros

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 25. jan 2018.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Tjukke slekta er ute og reiser for tida, og dagens destinasjon er Hawaii. I går ble de imidlertid forsinket og mistet flighten de egentlig skulle med, dermed måtte også leiebilreservasjonen gjøres om.

    Mens de tittet på det, så viste det seg også at de hadde booket på feil øy... HNL istedenfor KOA.

    På toppen av det hele var det blitt under 24 timer til de skulle hente bilen opprinnelig.

    Jeg tok oppdraget.

    På HNL svarte ikke Avis på telefonen. Ringte etterhvert Avis sitt sentrale bestillingsnummer i USA.
    Der fikk jeg snakke med en hyggelig herre som tok reservasjonsnummeret, fisket den opp, flyttet reservasjonen til riktig øy, og dett var dett. Kostnad: $13.
    Det syns jeg var bra tatt i betraktning at dette var under 24 timer før pickup. Men, jeg tipper det nok hender ofte at folk bestiller på feil øy.

    Iallefall, minus for Avis HNL som bare er opptatt. Pluss for effektiv og rask håndtering på Avis sentrale booking.
     
    DanH, Xflipper, holmen and 1 other person like this.
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Liker at Avis tilbyr 0 i egenandel på skade på høyeste forsikring når det er firmaleie(så mye enklere om noe skulle skje med tanke på egenandel osv)
    Bestilte Audi A3 gruppe K i går. og fikk utlevert en KIA optima.
    Fornøyd med oppgraderingen og overraskende god bil å kjøre . Ha PC igjennom DNB SAGA.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden