Har besøkt Halong Bay, tok ett cruise der. Veldig kommersialisert og mye søppel i vannet. Likte meg ikke der. Trivdes dog godt i Hoi An/ Da Nang området. Mye bra hoteller på stranden og herlig liv i Hoi An
Togturen jeg tok fra Hanoi til Huế var ganske ålreit. Er du heldig får du tilbud om valium fra de du deler kupé med, og da blir det gjerne ganske avslappet.
Har begynt å søke litt på billetter med "United - Book an award flight" sin tool. Ser på følgende: AES-OSL-FRA-SFO (også egen booking SFO-KOA etter et par dager i SFO) men her finner jeg ingenting med Lufthansa i business eller first (?). Kun via LHR med UA (uaktuelt). Samt FRA-SFO med UA. Utreise må være 7 eller 8 mai siden hjemreisen må ta sted 16 mai. Betyr dette at det ikke vil være en mulighet med Lufthansa biz eller F på disse datoene eller kan det dukke opp noen LH seter/avganger nærmere avgangsdato? For det kommer ikke opp noe alternativer med LH ECO fra FRA-SFO heller. Rart
Har du prøvd å søke opp leg for leg? Det er nok FRA - SFO som er den som er mest tricky å få til og det er der du bør begynne. Finner du noe der med LH eller andre du har lyst til å prøve så burde resten være av ruten være grei å få til. Husk også at det er "Saver Award" du må se på. Finner f.eks. utreise fra FRA med Air Canada 9. mai via Toronto, men da er det i økonomi mellom Toronto og SFO. Samme dag har også Turkish Business ledig hele veien fra FRA via Istanbul til SFO. Men denne har utreise 0720 fra FRA, så da må du jo ha en overnatting der på veien. Returen den 16. og deromkring ser dessverre helt håpløst ut. Mulig det kan dukke opp noe senere, men det er vanskelig å si. Mulig du kan returnere f.eks. via LHR eller andre steder?
Lov å prøve, men tenker det er vanskelig å få det til. Man kan jo også sjanse på å booke tur retur BOG for så å skippe siste legget fra Rio. Usikker på om det skjer noe med returreisen i så tilfelle.. Er ikke sikkert den blir kansellert så lenge man har tatt første leg..