Nå har jeg EBD, så det er vanskelig å være uenig i dette..
Jeg har ofte undret meg over det litt kunstige skillet mellom de to delene av loungen på OSL utenriks. Det er jo ikke sånn at det er fullt i biz lounge, og god plass i gull-lounge. Ofte er det motsatt, i alle fall på de tidspunktene jeg reiser.
Det er ikke mye man får i gullstua som man ikke får i biz lounge(?). Correct me if I'm wrong.
Jeg har ved et par anledninger satt meg i biz lounge, rett og slett fordi det er bedre plass der.
Jeg tror ikke EBG-folket vil mangle noe i dagens biz-lounge sett opp mot dagens gullstue.
Men, det er kanskje ikke "mange nok" EBD til at man kan forsvare å dele av en hel avdeling til dem? Eventuelt må man lage Diamant-stua mindre enn gullstua, hvis ikke SAS vil vise hvor stor pris de setter på EBD-folket.
For øvrig også enig med
@haakonks om at de som reiser biz long haul også burde komme inn i Diamant-stua. Det må da også gjelde for reisende med SAS biz fra ARN/CPH, da de fleste long haul går derfra.
(Dette er litt på siden av saken; men jeg synes også at reisende med SAS biz burde få automatisk seat block på siste leg fra ARN/CPH til OSL. Det er helt latterlig at man har kjøpt en biz billett, også kan man ende i midtsete på SAS Plus på siste leg.)Vis alt...