Bør jeg gå for diamant?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CrotchRocket, 05. febr 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det har jeg ikke sagt noe i mot.
    Mitt poeng er at EBP ikke har noe med oppslagene å gjøre, og at det derfor er irrelevant. Målet var vel i utangspunktet å skrape sammen 1 million eurobonuspoeng, ikke å få EBP bakveien, selv om det helt sikkert ikke var uvelkomment :)

kristtorp liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,518
    Bonuspoeng:
    293
    Misunnelse?

SAS-EBP liker dette
  3. titocosta

titocosta Medlem

Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Det har vel ikkje så mykje med misunnelse å gjere - men måten ein omtaler seg sjølv og andre på. Det er ein heil rekke på det forumet her som jobber knallhardt for sin hobby - og som diverre ikkje har rike foreldre eller altfor mykje fritid til å kunne halde på slikt med eit skarve travelpass.

Eg for min del reiser fortsatt godt på ungdomsbillettar, og har vore oppe i tresifra antall flygningar dei to siste periodane.

Men for all del - god PR for SAS.

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Næ, det syns jeg ikke. Det er så spesielt det der, at jeg syns det er helt innafor.

SAS-EBP and SuperVC10 like this.
  5. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Vel, jeg har 100% jobb her i Stavanger. Og betaler alt selv. Jeg har heller ingen arbeidsgiver som betaler. Jeg er sikker på at 95% med EBD+ her inne får dekket flyreisene av arb. giver. Jeg har vært Diamond siden jeg var 18år, alså 2 år FØR jeg begynte med dette prosjektet. Og ja, jeg har også lagt igjen 6 siffret beløp igjen hvert år siden 2014.

Fritid, det planla jeg frem 1/2 år fremover. Jeg hadde mitt sosiale liv på jobb og med de på flyplassen. Møtte alltid noen kjente og ble godt kjent med alle på Sola og Flesland etter en kort stund. ;)

Husk: Man kan være en god kunde på mange måter. Ikke nødvendigvis bare på betalt SAS flights.

Kristian, Angie, Misterix and 7 others like this.
  6. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Nøyaktig mitt poeng. Det ville være veldig rart å honorere deg EBP for BARE dette stuntet; det bør ligge noe mer bak....

/koffert.

7. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Med tanke på at SK har betalt 64.000kr i seteavgift på deg, så burde du fått diplom fra Siv Jensen også :)

charmisss, October, GulliAa and 8 others like this.

Del denne siden