Det har jeg ikke sagt noe i mot. Mitt poeng er at EBP ikke har noe med oppslagene å gjøre, og at det derfor er irrelevant. Målet var vel i utangspunktet å skrape sammen 1 million eurobonuspoeng, ikke å få EBP bakveien, selv om det helt sikkert ikke var uvelkomment
Det har vel ikkje så mykje med misunnelse å gjere - men måten ein omtaler seg sjølv og andre på. Det er ein heil rekke på det forumet her som jobber knallhardt for sin hobby - og som diverre ikkje har rike foreldre eller altfor mykje fritid til å kunne halde på slikt med eit skarve travelpass. Eg for min del reiser fortsatt godt på ungdomsbillettar, og har vore oppe i tresifra antall flygningar dei to siste periodane. Men for all del - god PR for SAS.
Vel, jeg har 100% jobb her i Stavanger. Og betaler alt selv. Jeg har heller ingen arbeidsgiver som betaler. Jeg er sikker på at 95% med EBD+ her inne får dekket flyreisene av arb. giver. Jeg har vært Diamond siden jeg var 18år, alså 2 år FØR jeg begynte med dette prosjektet. Og ja, jeg har også lagt igjen 6 siffret beløp igjen hvert år siden 2014. Fritid, det planla jeg frem 1/2 år fremover. Jeg hadde mitt sosiale liv på jobb og med de på flyplassen. Møtte alltid noen kjente og ble godt kjent med alle på Sola og Flesland etter en kort stund. Husk: Man kan være en god kunde på mange måter. Ikke nødvendigvis bare på betalt SAS flights.
Nøyaktig mitt poeng. Det ville være veldig rart å honorere deg EBP for BARE dette stuntet; det bør ligge noe mer bak.... /koffert.
Med tanke på at SK har betalt 64.000kr i seteavgift på deg, så burde du fått diplom fra Siv Jensen også