Fant også kun 1900 euro.. Det blir jo rundt 1300 pund, så kanskje noen har blandet symbolene i kampens hete her..?
Var jo nede i 7-800 euro i starten. Hadde jeg fått billetter til den prisen hadde jeg tatt en helgetur!
Jeg fant ikke noe lavere enn 783 Pund, altså ca 1100 Euro.. Hadde jeg funnet til 800 Euro hadde jeg nok booket en liten helgetur..
Om flere andre har problemer med å velge sete. Gå inn på http://www.qatarairways.com/no/en/homepage.page og "manage my booking", her kan du velge sete. For 777 (vet ikke om det gjelder alle typer) flighter er det ikke mulig for tiden å reservere seter. (de som har div gullkort osv, får vel gjort dette uten problemer)
Fikk booket meg en til SYD for 16000 kr... alt annet var blåst nå, ville egentlig ta en billigere tur til KUL men den er long gone. Ser at jeg fikk ticket nr også. Da er det bare å sette seg tilbake og finne frem popcornet. Ulempen er at jeg måtte booke via Orbitz og sist de hadde slikt et jevt salg ble OTA bookinger kansellert.. men BA.com ville ikke prise den ut for meg. Jeje, kan ikkje klaga.
Men guuud. Hvorfor må alle nylige feilprisinger postes på europeisk tid når jeg er på amerikansk?? Gratulerer alle som fikk billett!!
Tror den er mindre enn forrige gang, fordi det er First og ikke Club, så en større hit for BA å ta dette her.