BA med grisetilbud fra tyskland til bla KUL og BNE i first

Tråd i 'Testforum' startet av Schlandy, 20. aug 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Men det var vel få som betalte noe særlig under 10 000,- denne gang, og det er en betydelig sum penger, så med mindre man er reisevant, er det ikke åpenbart at det er en feilprising.
     
    view and afirm like this.
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Kan bli vant til at BA legg ut desse "tilbuda" annankvar torsdag. Hakket betre enn SAS sine Now or Never-tilbud.

    Det vart til at eg sto over idag, uansett kor mykje det freista. Det kosta trass alt litt pengar uansett.

    Får håpe at BA også let folk behalde desse billettane og so ventar eg på tilbud i biz til Cape Town om to veker.
     
    Baldrick liker dette
  3. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg stod også over, selv om fristelsen var stooor...økonomien sa stopp denne gangen. Men jeg har tro på at de opprettholder billettene...som Herlov sier ovenfor her...10 000 er fremdeles penger, og kanskje ikke en åpenbar feil for den gjennomsnitts reisende.
     
  4. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk denne, da var tur til KUL bestilt. Håper også at denne går gjennom. Ser reisen gir noen titalls tusen avios + nesten silver status, det må jo være verdt en god del i seg selv også...

    Er forresten nyregistrert her, selv om jeg har vært leser av bonusfeber over lengre tid, hei osv!
     
    rkvalvaa, Travellingalf and Baldrick like this.
  5. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    kom akkuratt for sent. måtte få tak i noen å reise med. var 3 styk som var mega klare til slutt. men neida :mad: får vente til torsdag om 2 uker :D:D
     
  6. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Synd jeg ikke har flere penger :-D Synd at jeg ikke har noen penger!
     
  7. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om alle setene i F på A og K er blokkert på BA 777? Jeg valgte noen datoer i mai neste år, og har vanskelig for å akseptere at alle vindusplassene er opptatt allerede nå, når jeg først skal fly i first. Jeg kan velge alle setene på EF. Nå kan du jo kanskje hende andre har tenkt som meg. :rolleyes:

    Og hva er beste måten å komme seg til Hamburg på, fra Oslo? Norwegian har direkte, men desverre feil dag. Så da blir det vel sas med mellomlanding i CPH...
     
  8. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ville nok ikke bestilt biletter til Hamburg, før jeg vet om BA "godkjenner" bestillingene :) Ellers flyr vel også Eurowings fra Oslo til Hamburg direkte.

    Forøvrig blir jeg mer og mer irritert, hadde all verdens forutsetning for å få med meg dette, all den tid jeg var hjemme og våken :p Får ordne meg SMS-varsling jeg også, som jeg ser andre her har fått til (@John in The Tower ) :D
     
    Last edited: 20. aug 2015
    Cecilie and John in The Tower like this.
  9. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Ble vist tur retur til KUL på meg og kona i januar... :)
     
    Baldrick liker dette
  10. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Nei har vel tenkt å drøye bestilling av hotell og flights til Hamburg. Finnes det noen måte å få bekreftet at BA "godkjenner" flightene? Bare vente?
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Bare rad 1 som skal være blokkert for gullkunder. Bakerste 2-3 K-setene hender det er blokkert som crewrest. Du skal se det er en populær rute i F :D
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    :rolleyes:o_O:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Kielferga og tog til Hamburg
     
  13. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    På feilprisingen av biz billettene for to uker siden så fikk man bekreftelse av BA at billettene ikke ville bli kansellert. Om det skjer nå er derimot en annen sak.
     
  14. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig det må rulle noen hoder i Ba nå. To store feilprisinger på under tre uker. Kan lure hvor mye dette har kostet selskapet, kontra å selge til full pris. Men veldig positivt for oss kunder. Bare å krysse fingrene for at de som har bestilt også får reise.
     
  15. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Håper de fortsetter å kjøre disse "torsdags-kampanjene" :p
     
  16. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Now or next week?
     
    Bjørn Helge liker dette
  17. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmmrff. I all hasten med å få bestilt i går ser jeg plutselig nå at jeg har gått på en smell og bestilt avreise 20. februar og retur 27. mars.

    31-07-2015 11-27-39.jpg

    Karma is a bitch. :mad: Imidlertid er 27. mars første påskedag, og jeg skulle jo uansett bestille en påsketur senere ... Da ser det ut til at det blir to turer til KUL i februar/mars neste år. Jeg nekter å gi slipp på disse billettene frivillig, så da er det bare å bestille KUL-OSL-KUL i tillegg, kanskje med utgangspunkt i Colombo. Jaja, det kan muligens bli noen interessante reisebrev av dette. :rolleyes:
     
    Last edited: 21. aug 2015
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åh, heisann... vel, jeg var litt kjapp jeg også. Har vel ca 10 timer i KL... rekker å sove før jeg skriker "so long suckers" og dundrer hjem. Var heldigere med Brisbane.

    BTW - nå er setevalg fikset på BA.COM
     
  19. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Med utreise neste fredag, 28.08, er gjerne jeg en av de første som får testet om billettene vil fungere. Må finne meg en refunderbar billett SVG-FRA i tilfellet de skulle finne på å kansellere.

    Ingen som booket utreise 27.08? Det var vel en av de første datoene som var mulig.
     
    nickilolk liker dette
  20. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Sånn kan det gå. ;):eek::cool:
     

Del denne siden