Jeg ville ikke ha tatt dette så tungt. Om du vil fly premium til KUL med OneWorld får du minst like bra (om ikke bedre?) produkt med Qatar i business til omtrent samme pris når de kjører sine faste runder med tilbud. I tillegg slipper du posisjonering til/fra Tyskland.
Eeeeeeeeeeh??? Gidder ikke krangle med deg om dette, men... vel: Jeg er veldig uenig. Dere kan krangle om hvem som har best business. Det er greit. Vi er alle skrudd sammen ulikt. Men F er annerledes. Mener nå jeg
Det som er interessant og som folk bør sjekke er om de som har booket får igjen korrekt beløp i NOK. Fort vekk så taper man en del kroner her pga. kjøp/salg-kurs for valuta, noe man ikke bør i en slik situasjon.
Eeh. Da flyr jeg heller DU. Ikke på grunn av produkt, men mer på grunn av rettigheter til "gutta på gølvet" i Qatar Når det er sagt så skrev de på mailen forrige gang det var "error fair" at normally this fare would be void. Jeg er bombesikker på at de har hatt advokater på begge sakene, og har her klart å finne ut at de her har mulighet til å kansellere, noe de ikke hadde forrige gang.
Ka farsken?! I´m gonna sue!! Neida… Noen ganger går det andre ganger ikke, livet er for kort så da prøver jeg meg heller neste gang. Synd det altså, så virkelig frem til en 7 timers nøye utforskning av alt Sydney har å by på mellom 05.30 og 15.30.
Jeg ser ikke forksjellen på den forrige og denne, men antagelig så er det så mye større mulig tap på denne enn den forrige at de tar fighten. Det var jo omtrent ikke ledige F-seter til KUL før neste sommer, i tillegg så holder depå å bytte fra 777 til 787 på strekningen noe som ville skapt utrolig mye problemer når de har solgt 12 F-seter men skal ned på 8.
Det er jo egentlig ikke noe å si på det, men så helsikes surt det er likevel. Da blir det oppgradering med avios i stedet.
Jaja sånt skjer - man kan dessverre ikke regne med at mistake fares blir honorert. Heldigvis ble de det på biz"salget" til USA.
Har en del utestående hos AmEx, ja. Lurer på hvor lenge BA skal sitte på dem? Hvis jeg taper på dette valutamessig, på inn/ut kurser, så vil AmEx ta saken videre
Jeg har ikke sjekket transaksjoner, men har fortsatt ikke blitt informert om saken av dem. Det er elendig.
Jeg har ikke fått noen beskjed om at mine billetter er kansellert. Bare å møte opp intetanende på flyplassen da vil jeg tro..