Hei folkens, bestilte meg nettopp en bonusbillett fra Harstad til Torp i Juli. Kan jeg i det hele tatt ta med meg noe bagasje? Står bagasje 1. gratis bagasje (1*0kg bagasje maks). Er Eurobonus Silver om det har noe å si.
Du har alltid en ekstra bagasje på sas sine flyvninger hvis man har sølvkort. lounger og fast track derimot er kun i perioder. Periodene er 8 juli - 20 august 16 desember -7 januar Man har også tilgang til lounge på lørdager, men dette gjelder ikke fast track
Det stemmer ikke. På Go light priser får man ikke gratis bagasje som sølv, ei heller gull eller diamant.
For å svare på spørsmålet til trådstarter... Ja, du kan ha med 1 bagasje i billetten din. I tillegg gir ditt sølvkort deg en ekstra bagasje (med SAS & Widerøe) derfor man du ta med deg totalt 2 bagasje på opp til 23 kg per stk. Bonusbilletter er ikke Go Light.
Gammel tråd, men riktig tema. Går det an å kjøpe et ekstra kolli bagasje på forhånd med en Eurobonus-billett på Star partnere (f.eks. LH eller AC til Canada)? Jeg tviler på at det går an å legge til bagasje online når det ikke er en ren SAS routing, men kanskje kundesenteret kan fikse det. Setter pris på svar om noen har prøvd dette tidligere, ofte koster det mer å kjøpe ekstra bagasje på flyplassen.