Bali gjennom 8 flyreiser, 8 netter, åtteogtjue grader, med det Ottomanske flyselskapet

Tråd i 'Reisebrev' startet av ValdresBjarne, 07. okt 2022.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Så var det dei to siste nettene sentralt plassert i Seminyak, noko som skulle vera ein god avslutning på ferien med litt "syden" følelse.

Men det å komme frå avslappa Amed, der fokuset er på det litt enklere liv og ferie, til å komme til det hektiske området der det meste skjer, var kanskje litt dårleg planlagt:)
    Men me har ein flott Villa som ligg skjerma, og med eige basseng, og til rett over 1000 lappen for oss 4 kvar natt, så me kan ikkje klage.
    Og frukost hadde dei rett nede i gata! På eit lite gatekjøkken som kun lager smoothiebowls!
    frukost.jpg Smoothiebowl.jpg

Men som dei gode deltidsaustraliarane me er, så fant me også ein god, australsk pub, og ganske mange Aussies!
    Når far hadde litt Carlton Draught, så var ungene klare for Milkshake Aussie style!
    Milkshake.jpg

2. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Ein føler at ein går i ei turistboble, der alt er tilrettelagt slik ein trur me liker det. No var tida inne for å få seg litt meir lokalt tilsnitt. Me tester det lokale markedet i Denpasar.
    For det er her du skal reise for å møte dei lokale i sin daglege handel, og kunne smake på gatematen, og få lukta, smakene og livet!

Spesielt gøy er det å vera turistattraksjon, der politisjefen berre må ta bilete av ein blond gut på ferie:)
    Bleikansikt er atraksjon.jpg

Elles var det ganske bra på markedet. Mett vart eg også!
    Marked 1.jpg Marked 3.jpg marked 4.jpg Lokal brus.jpg arked  7.jpg Marked 6.jpg

Attached Files:

3. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Etter ein flott dag på markedet og rundt i livet i Seminyak, så var det på tide å sette turen heimatt.
    Me brukte dagen rundt på Uluwatu, men me fekk ikkje vår sjåfør til å ta turen innom fiskemarkedet. Det var for ureint for vestlige som oss, og eg hadde nok klart det, men ungene ville heller ha litt strandliv!
    Me fekk tatt turen innom ein brukbar fiskerestaurant på stranda! 20221016_161242.jpg 20221016_163417.jpg 20221016_163421.jpg

Også valgte me alle å ta ein times massasje på SPA før avreise, noko som var den beste ideen på heile turen:) Me sov gode 8 timer på veg til IST og snudde døgnet tvert!

4. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Heimatt!!
    8 dager til ende, no ei natt på fly!

DPS er vel ikkje verdas beste flyplass, men den er heller ikkje verdas verste. Slik middels.
    Loungen er også i same kategori, og sjølv om det var greit med plasser, så var ikkje heilt sørvis og mat Bali verdig.
    20221016_201654.jpg 20221016_201700.jpg

Då får ein komme seg ombord på TK 77W!
    Gammel config, som er ganske lite personleg. Men når me reiser 4 stk, og slepp midtseter, så var dette veldig bra. Gode seter med god plass til ein på 193. Junior på 140 var også nøgd.
    Men det er bedre med nyere seter, sjølv om desse føles bredere. Privatlivet og kontakt/nærleik til skjerm er vesentlig forskjell.

20221016_215805.jpg

Maten og sørvis var upåklageleg, og me fekk prøve både turkiske og meir internasjonale viner. Maten var gjennomgåande av god kvalitet, og eg var nøgd. Spesielt nøgd med 8 timer søvn!

20221016_223403.jpg 20221016_223407.jpg 20221016_225728.jpg

Så var det framme i IST, og stå i kø med russere(som ikkje heilt har forstått at biz får sørvis fyrst,) for å få seg billett med Lot via Warzawa heimatt
    Men fyrst:
    Litt lounge!
    20221017_061248.jpg

Last edited: 24. febr 2023
    Kristian, Earl, EndreD and 15 others like this.
  5. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Avslutning og litt oppsumering

Loungen på IST er gedigen, og folksom. Det er to like lounger, ein kun for dei som flyg Biz og ein for alle andre. Klarer ikkje heilt å sjå forskjellen, men junior vil no legge alle turer om IST kun for å køyre bilbane:)

Heimreisa vart organisert på trass, då TK ikkje ville godkjenne nokon endringer sjølv om dei hadde endra flightene slik at me hadde flight til Oslo dagen før me kom til IST frå DPS:)
    Så det vart "biz" med Lot til Warzawa og 10 timer der før bolaget om ARN for Oslo. Litt av ei mjølkerute
    20221017_080805.jpg

Lot BIZ er eit heilt greit produkt, det var skikkeleg bestikk, glass og kopp, men litt polsk-inspirert internasjonal mat. Det var ok. Sørvisen var også litt i polsk standard, dvs det du trengte, og det var heilt ok!
    Warzawa viste seg med ein fantastisk uber-sjåfør, og flott haustvær. Må komme attende hit! Kom oss ned i sentrum og tok med ungene inn i Warzawa-ghettoen og den konstante øydelegginga gjennom andre verdskrig!
    20221017_111102.jpg 20221017_102706.jpg 20221017_131056.jpg

Oppsumert:
    Turkish er eit veldig bra selskap, men mykje gammeldags hardware på A330 og 77W, og litt rar løysing på dei nye 789-flya, litt trangt. Men leverer eit godt produkt, og sjølv med mine 194 cm og 100 kg så var eg komfortabel, og eg likte veldig godt (faktisk) 77W, sjølv om ein føler ein ligg litt på display. Men 2-3-2 er ikkje bra nok slik det er no, og veldig lite privat. Trur eg er litt påvirka av at eg sov veldig godt her.
    Vil velge dei på nytt, men eg vil alltid foretrekke EVA, SQ og faktisk SAS i biz, også så klart ANA som eg ikkje har prøvd:(

Bali:
    Ny tur er booka, då ungene har hatt sin beste ferie nokon gong. No med SQ i 350 og klarte å presse inn ein tur med A380 på retur i Biz. Må få seg ein kanskje siste tur:(
    Det er billig, særs hyggeleg og triveleg folk, god mat og flott natur. Eg vil nok helst slippe å bu i Denpasar området eller langt sør på øya, og neste gong vert det nokre dager i Ubud for å sjå meir av den ekte kulturen, og ikkje minst lang tid nord på øya, også inkludert Amed!
    Men no, til ei turistmaskin i Florida!

Last edited: 24. febr 2023
    Kristian, Earl, EndreD and 8 others like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,149
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for masse nyttig info!

Har Bali på listen sammen med kidsa til sommeren, så derfor var det ekstra bra å kunne samle opp noen tips.

7. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Supert, sei frå om du har nye tips, reiser attende i oktober!
    Om du ikkje treng betalte "syden" aktiviteter og er glad i snorkling og bading, så ville eg valgt Amed på lista! Rundt Seminyak må velges om du vil bo på resort!
    Har booka litt enklere plass i Ubud i oktober, snaut 1000 kr for 4 stk med eiget basseng og 9,3 på booking. Men Aquamarine beach villas med eiget basseng og rett ned på bortimot privat strand byttes ikkje ut!

tobeornot999 liker dette

Del denne siden