Hei folkens, vår andre CT-tur (og 2. CT-tur i år! Ja, jeg er bitt av basillen) går av stabelen i morgen med følgende rute: Utreise OSL - CDG // SK C CDG - BKK // TG F BKK - DPS // TG C Hjemreise DPS - SIN // SQ C SIN - CPH // SQ F CPH - OSL // SK C La merke til at det åpnet seg svært god tilgjengelighet på FRA-BKK i går med TG, men ettersom det kun ville blitt LH Senator, ser jeg ikke helt poenget med å bytte. Vanker ukentlig i de loungene fra før, og det er ikke verdt byttet uten mulighet for FCT/FCL. Har et spørsmål til dere erfarne røvere her inne: Da vi reiste sist glemte vi å få tagget baggasjen som HON på gardermoen (LH F), og ble stående å vente en god stund på bagasjen. Ettersom vi flyr SAS ut fra OSL, bør jeg sjekke inn ved den skranken antar jeg? Eller er det mulig å sjekke inn ved en Thai-skranke selv om vi har utgående med SK?
Hei, Jeg var litt sen på ballen med setereservasjoner, så det ble ikke disse setene på oss. Usikker på om det i det heletatt var mulig.
Kul reise!! Ser jo fordelen med å starte i osl. Jeg har ikke sjangs på eksempelvis CDG-BKK da jeg må reise hjemmefra 0300 og levere unger for å rekke 0600 fra BGO
God tur! Håper på noe tilsvarende selv i høst. Har per nå SQ F begge veier, men håper på OSL-FRA-BKK-DPS med LH C/TG F/TG C, eller aller helst OSL-FRA-HND-BKK-DPS med LH C/ LH-NH F/TG F/TG C.
Jeg er nettopp ferdig med denne ruta OSL-FRA LH C FRA-PEK LH F PEK-SIN SQ F SIN-DPS SQ X DPS-BKK TG C BKK-FRA TG F FRA-VIE OS C VIE-OSL OS C På DPS-BKK med 744 så snakket jeg med TG service angående muligheter for F setene og fikk dette svaret: Please be informed that First Class Seat Zone on THAI Flight operated by B747 can be purchased with rate USD45 under following condition : - Purchasing more than 48-hour prior to flight departure time - Holding ticket issued by THAI Airways only (Document 217-xxx xxx xxxx) Due to your ticket is issued by Scandinavian Airlines, the request unfortunately cannot be fulfilled. Så da har man svaret på det