"Bangkok Airport" på VOX

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 14. mai 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ble litt fristet av traileren, satte PVR'en på opptak og fikk sett en episode av dette reality-programmet fra Suvarnabhumi i går. Programmet har fokus på både (engelske) reisende og flypassarbeidere, men er mer enn underholdningsprogram enn et dokumentarprogram. Hva skal man si? AT DET GÅR AN. Blant annet en engelskmann som først ble frastjålet alt av verdisaker og som etter svært mye om og men og svært mange timer hos flyplaspolitiet, fikk klart å bestille seg en ny billett med hjelp fra mor eller kjerring fra Manchester. Så klarer han å rote bort boardingpasset i sikkerhetskontrollen på vei til flyet ... Ikke blant de skarpeste, hvis dere skjønner. Jeg blir tom for ord.

    Noen andre som fikk det med seg?
     
    Cecilie liker dette
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Haha... Jeg prøvde meg på første episode, men måtte bare skru av...
     
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Har sett serien tidligere i vinter på YouTube, en del artige karakterer er det blant de ansatte. Men noen av de reisende er håpløst hjelpeløse....
     
  4. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Så det så vidt... men slo av mot slutten.. Syns igrunn programme fulgte enkeltpassasjerer litt mye, de 2 jentene f.eks.. Dem har vel lite å gjøre med en flyplasss om dem er på fullmoonparty, min mening. Så jeg kommer nok ikke til å fortsette å se nei :p
     

Del denne siden